dzikasz Opublikowano 2 Lutego 2009 Opublikowano 2 Lutego 2009 Witam, O ile może ktoś pamięta moje b6 słabo przyspieszało i dużo paliło. Po różnych walkach z samochodem doszedłem do względnego porządku, ale jest jedno ale. Wydawało mi się, że ciągle mu brakuje Powera no i pojechałem dziś do diagtronika (dla przypomnienia mam wyciętego kata i świeci się check od drugiej sondy, wszyscy na forum mówili, że nie ma sprawy, ludzie z unitronica i VTG tak samo) ale ja pojechałem do diagtronika a oni mi na to, że jeśli jest wycięty kat to druga sonda nie działa i ona wpływa na skład mieszanki i na osiągi, wszyscy dotąd mówili odwrotnie. I że nie będą sprawdzali co jest nie tak i dlaczego ten samochód słabo przyspiesza dopóki nie założę katalizatora. A chipa bez kata to oni wogule by nie zrobili. Potem zadzwoniłem do unitronica powiedzieli znowu że sonda nie ma wpływu i że chipa zrobiliby bez problemu dodając emulator sondy aby zgasł check. A jak chcę to chipa takiego jak diagtronik to oni mi od ręki za 700 zł zrobią (lekkie ździwko) a normalny chip to kosztuje `1500 +200 hamownia. Ale koniec rozważań o chipie ja nie o tym, czy ktoś jest mądry i powie czy druga sonda ma wpływ na osiągi i spalanie czy nie. Ewentualnie może ktoś się chce zabawić i niech odepnie na chwilę drugą sondę to efekt będzie taki sam i ciekaw jestem czy samochód straci wigor? dzik
ynterprajs Opublikowano 2 Lutego 2009 Opublikowano 2 Lutego 2009 z tego co ja wiem a to sonda ma posredni wplyw na mieszanke wiec gdy cos z nia nie tak to raczej podymic se troche moze a nie zeby tam zaraz jadu mu brakło!tak ze podzielił bym zdanie z tymi panami od emulatora!bo nawet jak LPG sie zaklada to emulator sie daje bo spaliny z gazu troche inne niz z benza i ta sonda głupa ma!i w niektórych autach taka lampka caly czas swieci bo sonda odłaczona ale bryka jezdzi!nie wiem co i jak w tym twoim aucie ale i moze tobie turbo padło!bo bryka jak turbo ma to bez niego nie chce jezdzic! jak u mnie w pracy w busie padlo turbo to fakt ze sie motor krecił ale do 80km/h trza było5km go bujac!a takie 1.8T to ma jadzicho bo jezdziłem!i jeszcze nie było by zle sprawdzic u jakiegos dobrego magika czy w programie jest wszystko ok!mogl sie zrobic jakis bład na zaplonie albo wtryskach!bo skoro przepał jest a efektow nic to cos ten benz musi podawac!albo moze masz rozrzad o zab przestawiony bo objawy tez by pasowały!tak ze ja nie wiem to tylko kilka takich moich pomysłow!reszte niech madrzejsi radza:)
domjenick Opublikowano 2 Lutego 2009 Opublikowano 2 Lutego 2009 ja bym sprawdzil najpierw,czy pali na wszystkie garki,potem swieczki bym zmienil,potem podjechal do jakiegos magika,zeby sprawdzil rozrzad
dzikasz Opublikowano 6 Lutego 2009 Autor Opublikowano 6 Lutego 2009 Swiece mam nowiutkie, rozrząd robiony 3500km temu w autoryzowanym serwisie w USA na oryginalnych częściach, mam nadzieję, że amerykańce dobże ustawiają , a co do pracy na wszystkie garki to pracuje idealnie, nie szarpie, nie drży itp. raz jak grzebałem i niekontaktowała jedna cewka to CHECK mogał i silnik żeczywiście nierówno pracował.
Booster Opublikowano 6 Lutego 2009 Opublikowano 6 Lutego 2009 Pierwsza sonda ma wplyw na sklad mieszanki druga nie, nie ma podstaw aby to bylo przyczyna.
adams78 Opublikowano 7 Lutego 2009 Opublikowano 7 Lutego 2009 Bardziej wiarygodna jest wersja Unitronica - emulator skutecznie zgasi check-a. W kwestii wpływu drugiej sondy na pracę motoru w B6 nie pomogę, ale w B5 nie wywala check po takim zabiegu.
udy Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Siema, Doszedłeś w końcu co jest u Ciebie?? Ja swojego oddałem do mechanika, wywalił katalizator wspawał rurkę w niej zrobił otwór na sonde mimo to błąd się pojawia, jesli chodzi o moc to auto strasznie wyło i turbina rozgrzewała się po krótkim czasie, przeczyścił przepływkę przepustnicę, udrożnił przewód olejowy do turba bo był troszeczkę zapchany, sprawdził dv oraz n75, ja wcześniej wymieniłem wszystkei cewki na ori oraz świece, auto po tym wszystkim chodzi zauważalnie lepiej jednak nadal to nie jest to ale jak stwierdził mechanik przez to przegrzewanie siadła turbina i jest już na praktycznie na wykończeniu. Wniosek czemu rozjebało się turbo był taki iż przez cewki nie przepalało się paliwo i rozgrzewało turbine oraz zapchało katalizator i to doporowadziło do uszkodzenia turbiny. Także nie wiem ile jeszcze pojeżdże na tym ale zaczynam szukac nowego. Pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się