Benedykt212 Opublikowano 10 Stycznia 2018 Opublikowano 10 Stycznia 2018 Szanowni grupowicze, podejrzewam, że sprzęgło w mojej Antosi zaczyna się kończyć. Pacjent to Audi A4B5 1.8T Tiptronic polift - ośka. Chciałbym się zapytać czy jest sens bawić się ze sprzęgłem, czy od razu zacząć szukać skrzyni ze sprzęgłem na podmiankę? Zdania są chyba podzielone w tej kwestii. Czy ewentualnie mamy tutaj kogoś z łodzi, kto ogarnia te tematy ? Pozdrawiam
Hezen Opublikowano 14 Stycznia 2018 Opublikowano 14 Stycznia 2018 Jeśli problemy skrzyni wskazują na hydrokinetyka to po co chcesz podmieniać skrzynię, tym bardziej nie wiadomo w jakim stanie i jak była używana?Oddajesz sprzęgło hydrokinetyczne do zakładu zajmującego się ich regeneracją i zakładasz potem zregenerowane.Do tego wymieniasz olej i filtr oleju a także czyscisz sterownik hydrauliczny.Co ci się dzieje ze skrzynią? Sprawdzałeś błędy w ECU silnika i skrzyni? Wysłane z OP3T
Ziółek23 Opublikowano 9 Lutego 2019 Opublikowano 9 Lutego 2019 Czesc , dołączę sie. A4 b6 1.8 t quattro tiptronic. Często przeciąga biegi, nieraz czuć dużo bardziej zmianę biegu, auto wibruje od kupienia. Całkowicie wszytkie elementy mogące to powodować zostały wyeliminowane. Został konwenter. Moje pytanie brzmi co kupić do wymiany takiego konwentera procz jego samego? Jakieś oringi. Simmeringi , uszczelki? Może jakiś czujnik co często pada a jest dojscie trudne. Vcds wywala czasami błędy Wlansie konwentera i czujnika temperatury oleju g93 o ile dobrze pamiętam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się