lukasz_1986 Opublikowano 16 Stycznia 2018 Opublikowano 16 Stycznia 2018 Hejka. Na którym kanale widać realne ciśnienie jakie jest w dolocie? Chce to zweryfikować z moim wskaźnikiem boost.
przem8 Opublikowano 16 Stycznia 2018 Opublikowano 16 Stycznia 2018 9 minut temu, lukasz_1986 napisał: Hejka. Na którym kanale widać realne ciśnienie jakie jest w dolocie? Chce to zweryfikować z moim wskaźnikiem boost. 115
lukasz_1986 Opublikowano 16 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2018 To chyba czegoś nie rozumiem... Poniżej log z mojego samochodu. Jaki jest max peak mojego doładowania? 0.9bar? http://log.malonetuning.com/chart/227918#H8KLCAAjb15aAgNNwoxBCsODMAwEw7%2FCosKzBAlNXxN8cGvDoQhSO8OIcknDu8O6w4QOwpQed2d2w6cZwp7DucO1wpDDhBQ1w5fCrQAODlvCuWbClS%2FCnxEhcmLDtcOGcMKRw7RmNcKyTDvDuV3DmsOiw5osEsKYwoI3X8OYWnlDw5PDisKNw7gQw6jDs8KTQSUuw5bDj07Dsw%2FDjAPDnnFyCGPCh8K%2BWi7DmyrDvWzCnMKcOwAxTyfCjsKtAAAA
przem8 Opublikowano 16 Stycznia 2018 Opublikowano 16 Stycznia 2018 Max jest 0.8 i turbo Ci przeładowuje.
lukasz_1986 Opublikowano 16 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2018 Przeładowuje? Czemu? Auto jest po delikatnym sofcie
przem8 Opublikowano 17 Stycznia 2018 Opublikowano 17 Stycznia 2018 (edytowane) 12 godzin temu, lukasz_1986 napisał: Przeładowuje? Czemu? Auto jest po delikatnym sofcie Bo momentami jest prawie o 0,2 bara więcej niż zadane ciśnienie doładowania. Nie wygląda żeby było po sofcie. Edytowane 17 Stycznia 2018 przez przem8
golden87 Opublikowano 17 Stycznia 2018 Opublikowano 17 Stycznia 2018 12 godzin temu, lukasz_1986 napisał: Przeładowuje? Czemu? Auto jest po delikatnym sofcie Moze gdzies być nieszczelnośc i dostaje lewe powietrze... obejrzyj sylikony itd itp.
lukasz_1986 Opublikowano 17 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2018 2 godziny temu, przem8 napisał: Bo momentami jest prawie o 0,2 bara więcej niż zadane ciśnienie doładowania. Nie wygląda żeby było po sofcie. Rozumiem że czerwona linia to zadane ciśnienie a pomarańczowa to takie jakie widzi czujnik? W takim razie widzę tam przeładowanie o 0.1bar
przem8 Opublikowano 17 Stycznia 2018 Opublikowano 17 Stycznia 2018 Jak się chcesz licytować na wartości to ja widzę maksymalnie 0,17 po odczycie z tabeli, a więc około 0,2
lukasz_1986 Opublikowano 17 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2018 Nie chodzi mi o licytacje tyko o to który dokładnie wykres jest od czego. Nie wiem tego wiec pytam
lukasz_1986 Opublikowano 18 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2018 Może ktoś podpowiedzieć które ciśnienie to zadane ciśnienie przez ecu a które realne? Bo jeśli zadane to czerwona linia to czemu na początku zadane jest większe a rzeczywiste dużo mniejsze? następnie rzeczywiste przewyższa zadane a potem sytuacja się normuje?
przem8 Opublikowano 18 Stycznia 2018 Opublikowano 18 Stycznia 2018 (edytowane) Godzinę temu, lukasz_1986 napisał: Może ktoś podpowiedzieć które ciśnienie to zadane ciśnienie przez ecu a które realne? Bo jeśli zadane to czerwona linia to czemu na początku zadane jest większe a rzeczywiste dużo mniejsze? następnie rzeczywiste przewyższa zadane a potem sytuacja się normuje? Jest tak jak piszesz. Turbo w 1.8t (seria) w pełni wstaje w granicach 2,3-2,5 obr/min. To, że Ci przeładowuje to może być kwestia zaworu n75, za mocno podciągnięta sztanga lub jeszcze coś innego. Zrób log z odpiętą wtyczką od n75 i zobacz czy w pełnym zakresie obrotów jest 0,3bara. Pod wykresem masz tabelkę i zadane ciśnienie to pierwsza kolumna po"load", a osiągnięte kolejna. Edytowane 18 Stycznia 2018 przez przem8
Mano4 Opublikowano 18 Stycznia 2018 Opublikowano 18 Stycznia 2018 Do sprawdzenia DVka podbija cisnienie po zdjęciu nogi z gazu może to ona jest winna..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się