Jump to content
Przerwa techniczna od 18:00. Wracamy najszybciej jak to będzie możliwe. Przepraszamy za niedogodności.
IGNORED

Na którym kanale widać realne ciśnienie doładowania ?


Recommended Posts

Posted

Hejka. Na którym kanale widać realne ciśnienie jakie jest w dolocie? Chce to zweryfikować z moim wskaźnikiem boost.

Posted
9 minut temu, lukasz_1986 napisał:

Hejka. Na którym kanale widać realne ciśnienie jakie jest w dolocie? Chce to zweryfikować z moim wskaźnikiem boost.

115

Posted

Max jest 0.8 i turbo Ci przeładowuje.

Posted

Przeładowuje? Czemu? Auto jest po delikatnym sofcie

Posted (edited)
12 godzin temu, lukasz_1986 napisał:

Przeładowuje? Czemu? Auto jest po delikatnym sofcie

Bo momentami jest prawie o 0,2 bara więcej niż zadane ciśnienie doładowania. Nie wygląda żeby było po sofcie.

Edited by przem8
Posted
12 godzin temu, lukasz_1986 napisał:

Przeładowuje? Czemu? Auto jest po delikatnym sofcie

Moze gdzies być nieszczelnośc i dostaje lewe powietrze... obejrzyj sylikony itd itp.

Posted
2 godziny temu, przem8 napisał:

Bo momentami jest prawie o 0,2 bara więcej niż zadane ciśnienie doładowania. Nie wygląda żeby było po sofcie.

Rozumiem że czerwona linia to zadane ciśnienie a pomarańczowa to takie jakie widzi czujnik?

W takim razie widzę tam przeładowanie o 0.1bar

 

Bez tytułu123.png

Posted

Jak się chcesz licytować na wartości to ja widzę maksymalnie 0,17 po odczycie z tabeli, a więc około 0,2

Posted

Nie chodzi mi o licytacje tyko o to który dokładnie wykres jest od czego. Nie wiem tego wiec pytam

Posted

Może ktoś podpowiedzieć które ciśnienie to zadane ciśnienie przez ecu a które realne? Bo jeśli zadane to czerwona linia to czemu na początku zadane jest większe a rzeczywiste dużo mniejsze? następnie rzeczywiste przewyższa zadane a potem sytuacja się normuje?

Posted (edited)
Godzinę temu, lukasz_1986 napisał:

Może ktoś podpowiedzieć które ciśnienie to zadane ciśnienie przez ecu a które realne? Bo jeśli zadane to czerwona linia to czemu na początku zadane jest większe a rzeczywiste dużo mniejsze? następnie rzeczywiste przewyższa zadane a potem sytuacja się normuje?

Jest tak jak piszesz. Turbo w 1.8t (seria) w pełni wstaje w granicach 2,3-2,5 obr/min.  To, że Ci przeładowuje to może być kwestia zaworu n75, za mocno podciągnięta sztanga lub jeszcze coś innego. Zrób log z odpiętą wtyczką od n75 i zobacz czy w pełnym zakresie obrotów jest 0,3bara. Pod wykresem masz tabelkę i zadane ciśnienie to pierwsza kolumna po"load", a osiągnięte kolejna.

Edited by przem8
Posted

Do sprawdzenia DVka podbija cisnienie po zdjęciu nogi z gazu może to ona jest winna..

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...