VanDerSeba Posted January 18, 2018 Posted January 18, 2018 Witajcie. Mam tak jak w temacie wybitą tuleję wahacza górnego (lewy przód). Wyszło na przeglądzie, więc logiczne, że przegląd nieważny. Dzięki temu ścięte opony przednie (już umówione na wymianę na nowe). Wracając - wymieniam w takim układzie wahacz czy samą tuleję? Jeżeli ktoś ma nr części to bardzo poproszę bo od rana muszę za tym pojeździć. Pozdrawiam
majkel_majki Posted January 18, 2018 Posted January 18, 2018 Jeżeli sworzeń jest ok bez luzów to można pokusić się o wymianę wyłącznie tulei.
spetsnaz Posted January 18, 2018 Posted January 18, 2018 i o ile wahacz nie pęknie przy demontażu/montażu.
majkel_majki Posted January 18, 2018 Posted January 18, 2018 24 minuty temu, spetsnaz napisał: i o ile wahacz nie pęknie przy demontażu/montażu. Jeżeli będzie zrobione z głową i na prasie, a nie na chama młotem w imadle to będzie ok.
spetsnaz Posted January 19, 2018 Posted January 19, 2018 Jeżeli aluminium bedzie utlenione w miejscu montowania tulei to po ptakach.
VanDerSeba Posted January 19, 2018 Author Posted January 19, 2018 Czyli też wahacz. Wie ktoś, które części będą najlepsze. Dziesiątki zamienników wrzuca a wolałbym chyba ori?
VanDerSeba Posted January 19, 2018 Author Posted January 19, 2018 Dzięki Panowie. Już zamówiony wahacz, zaraz odbieram i na warsztat
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now