KusyWrC Opublikowano 19 Stycznia 2018 Opublikowano 19 Stycznia 2018 (edytowane) Witam. Od paru dni borykam się z problemem check. przy ostrej jeździe na wiekszych obrotach check zaczyna mrygać auto słabnie jest wtedy o połowe mniej mocy niż powinno. błedy które mi wyskoczyły na skanerze diagnostycznym to : P1128, P0421, P1857 oraz wypadnie zapłonów na cyl 1 i cyl 3. Przy okazji od czasu do czasu teraz dość częściej pojawia sie konrolka ESP (sama z siebie której nie można wyłączyć). Nie wiem czy to właśnie przez ESP które samo się włącza mam problem na zimnym silniku ( dzień bez odplania ) nie załancza sie tzw ssanie tylko odrazu przechodzi na 700/800 obrotow. Dodam też, że auto gdy przejdzie na gaz( 30 stopni temp. silnika) przy cofaniu czy też jazdy do przodu obroty faluja a na krzyzówkach auto gasnie. Proszę o wasze opinie, podpowiedzi bo nie da sie tak jeździć . Edytowane 19 Stycznia 2018 przez KusyWrC
rogigor Opublikowano 20 Stycznia 2018 Opublikowano 20 Stycznia 2018 Za uboga mieszanka, pada Ci katalizator i ecu raportuje problem z łącznością. Wymień świece/cewki na cylindrach 1 i 3 i wyreguluj gaz. Od tego zacznij. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
KusyWrC Opublikowano 20 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2018 Czyli ESP wyświetla sie przez katalizator ? W poniedziałek zmienię wszystkie świece i cewki na tych cylindrach. Jakby ktoś się znał i by to pomogło to moge zrobić bloki pomiarowe .
KusyWrC Opublikowano 22 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2018 Dziś zamieniłem z ciekawości cewki miejscami(1 na 2 i 3 na 4) usunełem błędy . Po przejechaniu ok 150 km wyswietlił sie check. Podłączyłem skaner i odczytałem błedy. Teraz nie pokazuje nic z wypadającym zapłonem tylko błedy takie jak : 16485- czunik przepływu masy powietrza(MAF), bank1 problem z działaniem/zakresem. 16517 P0133 bank 1 sonda 1 zbyt słaby sygnał. Czyżby winowajcą były same sondy i katy ??
Robero321 Opublikowano 22 Stycznia 2018 Opublikowano 22 Stycznia 2018 Nie problem masz z przepływomierzem zacznij od tego ... Zrób logi przepływomierza pod obciążeniem
rogigor Opublikowano 23 Stycznia 2018 Opublikowano 23 Stycznia 2018 Jak coś mam zapasowy przepływomierz. Zrób logi i zobaczmy (kanał 002, 032 i 033 np, dwójka lub trójka i od niskich do odcinki)Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
KusyWrC Opublikowano 23 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2018 Nie udało się do końca bo nie mam gdzie tak zbytnio się rozpędzić. Mam nadzieję że coś się da odczytać.
rogigor Opublikowano 23 Stycznia 2018 Opublikowano 23 Stycznia 2018 Trochę mało. Pociągnij do odcinki i zobacz ile będzie najwięcej. Powinno byc w szczytowym momencie około 170 g/s. Tu masz mój log dla przykładu http://log.malonetuning.com/spreadsheet/206788Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Robero321 Opublikowano 23 Stycznia 2018 Opublikowano 23 Stycznia 2018 Jak wszystko w porządku z ASNem to idzie bez problemu do 180 ostatnio u siebie zaobserwowałem taką wartość po wymianie przepływki.. Poprzednia max 140 do 150 na nowej rwie tak jak nigdy dotąd
rogigor Opublikowano 23 Stycznia 2018 Opublikowano 23 Stycznia 2018 No na nowej może iść faktycznie do około 180 (176 / 0,8 = 220km). Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
KusyWrC Opublikowano 24 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2018 (edytowane) A jak z resztą logow ?? tam wszystko wporządku ?? Bo te 25% w log 33 jakoś mi nie pasuje. Edytowane 24 Stycznia 2018 przez KusyWrC
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się