KusyWrC Posted January 19, 2018 Posted January 19, 2018 (edited) Witam. Od paru dni borykam się z problemem check. przy ostrej jeździe na wiekszych obrotach check zaczyna mrygać auto słabnie jest wtedy o połowe mniej mocy niż powinno. błedy które mi wyskoczyły na skanerze diagnostycznym to : P1128, P0421, P1857 oraz wypadnie zapłonów na cyl 1 i cyl 3. Przy okazji od czasu do czasu teraz dość częściej pojawia sie konrolka ESP (sama z siebie której nie można wyłączyć). Nie wiem czy to właśnie przez ESP które samo się włącza mam problem na zimnym silniku ( dzień bez odplania ) nie załancza sie tzw ssanie tylko odrazu przechodzi na 700/800 obrotow. Dodam też, że auto gdy przejdzie na gaz( 30 stopni temp. silnika) przy cofaniu czy też jazdy do przodu obroty faluja a na krzyzówkach auto gasnie. Proszę o wasze opinie, podpowiedzi bo nie da sie tak jeździć . Edited January 19, 2018 by KusyWrC
rogigor Posted January 20, 2018 Posted January 20, 2018 Za uboga mieszanka, pada Ci katalizator i ecu raportuje problem z łącznością. Wymień świece/cewki na cylindrach 1 i 3 i wyreguluj gaz. Od tego zacznij. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
KusyWrC Posted January 20, 2018 Author Posted January 20, 2018 Czyli ESP wyświetla sie przez katalizator ? W poniedziałek zmienię wszystkie świece i cewki na tych cylindrach. Jakby ktoś się znał i by to pomogło to moge zrobić bloki pomiarowe .
KusyWrC Posted January 22, 2018 Author Posted January 22, 2018 Dziś zamieniłem z ciekawości cewki miejscami(1 na 2 i 3 na 4) usunełem błędy . Po przejechaniu ok 150 km wyswietlił sie check. Podłączyłem skaner i odczytałem błedy. Teraz nie pokazuje nic z wypadającym zapłonem tylko błedy takie jak : 16485- czunik przepływu masy powietrza(MAF), bank1 problem z działaniem/zakresem. 16517 P0133 bank 1 sonda 1 zbyt słaby sygnał. Czyżby winowajcą były same sondy i katy ??
Robero321 Posted January 22, 2018 Posted January 22, 2018 Nie problem masz z przepływomierzem zacznij od tego ... Zrób logi przepływomierza pod obciążeniem
rogigor Posted January 23, 2018 Posted January 23, 2018 Jak coś mam zapasowy przepływomierz. Zrób logi i zobaczmy (kanał 002, 032 i 033 np, dwójka lub trójka i od niskich do odcinki)Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
KusyWrC Posted January 23, 2018 Author Posted January 23, 2018 Nie udało się do końca bo nie mam gdzie tak zbytnio się rozpędzić. Mam nadzieję że coś się da odczytać.
rogigor Posted January 23, 2018 Posted January 23, 2018 Trochę mało. Pociągnij do odcinki i zobacz ile będzie najwięcej. Powinno byc w szczytowym momencie około 170 g/s. Tu masz mój log dla przykładu http://log.malonetuning.com/spreadsheet/206788Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Robero321 Posted January 23, 2018 Posted January 23, 2018 Jak wszystko w porządku z ASNem to idzie bez problemu do 180 ostatnio u siebie zaobserwowałem taką wartość po wymianie przepływki.. Poprzednia max 140 do 150 na nowej rwie tak jak nigdy dotąd
rogigor Posted January 23, 2018 Posted January 23, 2018 No na nowej może iść faktycznie do około 180 (176 / 0,8 = 220km). Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
KusyWrC Posted January 24, 2018 Author Posted January 24, 2018 (edited) A jak z resztą logow ?? tam wszystko wporządku ?? Bo te 25% w log 33 jakoś mi nie pasuje. Edited January 24, 2018 by KusyWrC
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now