Jump to content
IGNORED

Check, Esp, Mruganie Check przy "butowaniu"


Recommended Posts

Posted (edited)

Witam. Od paru dni borykam się z problemem check. przy ostrej jeździe na wiekszych obrotach check zaczyna mrygać auto słabnie jest wtedy o połowe mniej mocy niż powinno. błedy które mi wyskoczyły na skanerze diagnostycznym to : P1128, P0421, P1857 oraz wypadnie zapłonów na cyl 1 i cyl 3. Przy okazji od czasu do czasu teraz dość częściej pojawia sie konrolka ESP (sama z siebie której nie można wyłączyć). Nie wiem czy to właśnie przez ESP które samo się włącza mam problem na zimnym silniku ( dzień bez odplania ) nie załancza sie tzw ssanie tylko odrazu przechodzi na 700/800 obrotow. Dodam też, że auto gdy przejdzie na gaz( 30 stopni temp. silnika) przy cofaniu czy też jazdy do przodu obroty faluja a na krzyzówkach auto gasnie. Proszę o wasze opinie, podpowiedzi bo nie da sie tak jeździć .

Edited by KusyWrC
Posted

Za uboga mieszanka, pada Ci katalizator i ecu raportuje problem z łącznością. Wymień świece/cewki na cylindrach 1 i 3 i wyreguluj gaz. Od tego zacznij.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Posted

Czyli ESP wyświetla sie przez katalizator ? W poniedziałek zmienię wszystkie świece i cewki na tych cylindrach. Jakby ktoś się znał i by to pomogło to moge zrobić bloki pomiarowe . 

Posted

Dziś zamieniłem z ciekawości cewki miejscami(1 na 2 i 3 na 4) usunełem błędy . Po przejechaniu ok 150 km wyswietlił sie check. Podłączyłem skaner i odczytałem błedy. Teraz nie pokazuje nic z wypadającym zapłonem tylko błedy takie jak : 16485- czunik przepływu masy powietrza(MAF), bank1 problem z działaniem/zakresem. 16517 P0133 bank 1 sonda 1 zbyt słaby sygnał. Czyżby winowajcą były same sondy i katy ??

Posted

Nie problem masz z przepływomierzem zacznij od tego ...  Zrób logi przepływomierza pod obciążeniem

 

Posted

Jak coś mam zapasowy przepływomierz. Zrób logi i zobaczmy (kanał 002, 032 i 033 np, dwójka lub trójka i od niskich do odcinki)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Posted

Nie udało się do końca bo nie mam gdzie tak zbytnio się rozpędzić. Mam nadzieję że coś się da odczytać.

 

20180123_174613.jpg

20180123_174842.jpg

20180123_175103.jpg

Posted

Trochę mało. Pociągnij do odcinki i zobacz ile będzie najwięcej. Powinno byc w szczytowym momencie około 170 g/s.

Tu masz mój log dla przykładu
http://log.malonetuning.com/spreadsheet/206788


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Posted

Jak wszystko w porządku z ASNem to idzie bez problemu do 180 ostatnio u siebie zaobserwowałem taką wartość po wymianie przepływki..:hi:

 

Poprzednia max 140 do 150 na nowej rwie tak  jak nigdy dotąd :banan:

Posted

No na nowej może iść faktycznie do około 180 :) (176 / 0,8 = 220km).


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Posted (edited)

A jak z resztą logow ?? tam wszystko wporządku ?? Bo te 25% w log 33 jakoś mi nie pasuje.

Edited by KusyWrC

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...