holker Opublikowano 21 Stycznia 2018 Opublikowano 21 Stycznia 2018 (edytowane) Cześć, u mnie w diagnostyce mojej A4 B6 okazaliście się bardzo pomocni i teraz podobnej rzeczy potrzebuje kolega - pomyślałem, że wrzucę Autko pozornie nie ma mocy (kolega twierdzi, że jakiś czas temu było lepiej) a co najważniejsze przy mocniejszym depnięciu wpada w tryb awaryjny. Błąd jaki się pokazuje to: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent Auto to VW Bora 2001r 74kw - VIN WVWZZZ1JZ1W356603 (może uda się rozszyfrować jaki dokładnie to kod silnika, bo w bagażniku nie ma wlepki...) Auto prawdopodobnie ma uwalony termostat albo czujnik temperatury (to sobie sprawdzimy), ponieważ nie udawało nam się osiągać temepratury roboczej... Statyczny: 000 http://vaglogi.pl/log-000_5pZ68w9.html 001 http://vaglogi.pl/log-001_8i44L.html 003 http://vaglogi.pl/log-003_65QqrZK.html 004 http://vaglogi.pl/log-004_CjriHb3.html 007 http://vaglogi.pl/log-007_4yyGc.html 013 http://vaglogi.pl/log-013_Y3LQ7w.html 018 http://vaglogi.pl/log-018_1wlz1.html 023 http://vaglogi.pl/log-023_1DpYNe8.html Dynamiczny: 000 http://vaglogi.pl/log-000_Jxqzo5.html 001 http://vaglogi.pl/log-001_jG0ZL3.html 003 http://vaglogi.pl/log-003_K63uc.html 004 http://vaglogi.pl/log-004_cWdIVM.html 008 http://vaglogi.pl/log-008_7NBTIW.html 010 http://vaglogi.pl/log-010_37u3035.html 011 http://vaglogi.pl/log-011_5XxW9.html 018 http://vaglogi.pl/log-018_Gm88BH.html Basic Settings: 000 http://vaglogi.pl/log-000_yuS2y.html 003 http://vaglogi.pl/log-003_52M99.html 011 http://vaglogi.pl/log-011_G5Pu38.html Bardzo proszę o analizę logów i zwrócenie nam uwagi na wszystko co jest podejrzane Edytowane 21 Stycznia 2018 przez holker przedwczesne zatwierdzenie...
holker Opublikowano 25 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2018 Naprawdę nikt nic nie podpowie? ? To ja koledze powiedziałem, że na pewno będzie jakiś odzew a tu takie rozczarowanie ?
kamil-vag Opublikowano 25 Stycznia 2018 Opublikowano 25 Stycznia 2018 Turbo przeładowuje, przycina się w max otwarciu... Do tego mam wrazenie ze MAF też gdzieś ucieka. Także albo na prostą długą i parę razy przycisnąć na 3 biegu, albo turbo na stół i czyścić... Zobaczcie szczelność węży powietrznych na opaskach itd..
holker Opublikowano 25 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2018 (edytowane) Dzięki @kamil-vag Turbo było regenerowane dosłownie parę miesięcy temu, więc chyba mała szansa na zapieczenie, tym bardziej, że znam nogę kolegi ? Czy to może być wina N75? Jest sens go podmieniać z N18? Co do przepływki to zmieniana niecały rok temu na Magnetti Marelli i tu jest nutka wątpliwości... Edytowane 25 Stycznia 2018 przez holker
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się