Skocz do zawartości
IGNOROWANY

VW Bora 2001r 1.9TDI 74kw


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Cześć,
u mnie w diagnostyce mojej A4 B6 okazaliście się bardzo pomocni i teraz podobnej rzeczy potrzebuje kolega - pomyślałem, że wrzucę :)
Autko pozornie nie ma mocy (kolega twierdzi, że jakiś czas temu było lepiej) a co najważniejsze przy mocniejszym depnięciu wpada w tryb awaryjny.
Błąd jaki się pokazuje to:
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
        P1557 - 35-10 - - - Intermittent

Auto to VW Bora 2001r 74kw - VIN WVWZZZ1JZ1W356603 (może uda się rozszyfrować jaki dokładnie to kod silnika, bo w bagażniku nie ma wlepki...)

Auto prawdopodobnie ma uwalony termostat albo czujnik temperatury (to sobie sprawdzimy), ponieważ nie udawało nam się osiągać temepratury roboczej...

Statyczny:
000 http://vaglogi.pl/log-000_5pZ68w9.html
001 http://vaglogi.pl/log-001_8i44L.html
003 http://vaglogi.pl/log-003_65QqrZK.html
004 http://vaglogi.pl/log-004_CjriHb3.html
007 http://vaglogi.pl/log-007_4yyGc.html
013 http://vaglogi.pl/log-013_Y3LQ7w.html
018 http://vaglogi.pl/log-018_1wlz1.html
023 http://vaglogi.pl/log-023_1DpYNe8.html

Dynamiczny:
000 http://vaglogi.pl/log-000_Jxqzo5.html
001 http://vaglogi.pl/log-001_jG0ZL3.html
003 http://vaglogi.pl/log-003_K63uc.html
004 http://vaglogi.pl/log-004_cWdIVM.html
008 http://vaglogi.pl/log-008_7NBTIW.html
010 http://vaglogi.pl/log-010_37u3035.html
011 http://vaglogi.pl/log-011_5XxW9.html
018 http://vaglogi.pl/log-018_Gm88BH.html

Basic Settings:
000 http://vaglogi.pl/log-000_yuS2y.html
003 http://vaglogi.pl/log-003_52M99.html
011 http://vaglogi.pl/log-011_G5Pu38.html

 

Bardzo proszę o analizę logów i zwrócenie nam uwagi na wszystko co jest podejrzane :)

Edytowane przez holker
przedwczesne zatwierdzenie...
Opublikowano

Naprawdę nikt nic nie podpowie? ?

To ja koledze powiedziałem, że na pewno będzie jakiś odzew a tu takie rozczarowanie ?

Opublikowano

Turbo przeładowuje, przycina się w max otwarciu... Do tego mam wrazenie ze MAF też gdzieś ucieka. Także albo na prostą długą i parę razy przycisnąć na 3 biegu, albo turbo na stół i czyścić... Zobaczcie szczelność węży powietrznych na opaskach itd..

Opublikowano (edytowane)

Dzięki @kamil-vag

Turbo było regenerowane dosłownie parę miesięcy temu, więc chyba mała szansa na zapieczenie, tym bardziej, że znam nogę kolegi ?

Czy to może być wina N75? Jest sens go podmieniać z N18?

 

Co do przepływki to zmieniana niecały rok temu na Magnetti Marelli i tu jest nutka wątpliwości...

Edytowane przez holker

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...