PiXX Opublikowano 22 Stycznia 2018 Opublikowano 22 Stycznia 2018 (edytowane) Hej, W moim AFNie powoli zaczyna klękać fabryczna turbina, zastanawiam się nad zakupem nowej. Wpadłem na pomysł wpakowania turbo od AWXa, znalazłem takie od Fabii RS. Różni się tym że gruszka zamiast od góry to jest od dołu z tego co widzę po zdjęciach, plus wyjście na szybkozłączkę jest równolegle do osi wirnika, a nie prostopadle. Foto: Spoiler Pytanie jest następujące - czy takie coś podejdzie bez przeróbek, czy to odpuścić a szukać czegoś innego? ps - tak, wiem że potrzebuję do tego jeszcze przejściówkę z szybkozłączki na klasycznego węża, to akurat nie problem Z góry dzięki za pomoc Edytowane 22 Stycznia 2018 przez PiXX
Hezen Opublikowano 22 Stycznia 2018 Opublikowano 22 Stycznia 2018 Dla samego turba AWX jakakolwiek rzeźba związana z jej założeniem to moim zdaniem - lekko mówiąc nieporozumienie.Równie dobrze możesz założyć Garett 1749VA (turbo też z AWX) podchodzi p&p i potrzebujesz tylko wspomnianą przejściówkę dolotu.Kupe roboty odchodzi, zyskujesz na czasie i masz to samo.Wysłane z OP3T
marny88 Opublikowano 24 Stycznia 2018 Opublikowano 24 Stycznia 2018 W dniu 22.01.2018 o 15:35, Hezen napisał: Dla samego turba AWX jakakolwiek rzeźba związana z jej założeniem to moim zdaniem - lekko mówiąc nieporozumienie. Równie dobrze możesz założyć Garett 1749VA (turbo też z AWX) podchodzi p&p i potrzebujesz tylko wspomnianą przejściówkę dolotu. Kupe roboty odchodzi, zyskujesz na czasie i masz to samo. zgadzam się. Kolega ostatnio przerabiał ten temat:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się