PiXX Posted January 22, 2018 Posted January 22, 2018 (edited) Hej, W moim AFNie powoli zaczyna klękać fabryczna turbina, zastanawiam się nad zakupem nowej. Wpadłem na pomysł wpakowania turbo od AWXa, znalazłem takie od Fabii RS. Różni się tym że gruszka zamiast od góry to jest od dołu z tego co widzę po zdjęciach, plus wyjście na szybkozłączkę jest równolegle do osi wirnika, a nie prostopadle. Foto: Spoiler Pytanie jest następujące - czy takie coś podejdzie bez przeróbek, czy to odpuścić a szukać czegoś innego? ps - tak, wiem że potrzebuję do tego jeszcze przejściówkę z szybkozłączki na klasycznego węża, to akurat nie problem Z góry dzięki za pomoc Edited January 22, 2018 by PiXX
Hezen Posted January 22, 2018 Posted January 22, 2018 Dla samego turba AWX jakakolwiek rzeźba związana z jej założeniem to moim zdaniem - lekko mówiąc nieporozumienie.Równie dobrze możesz założyć Garett 1749VA (turbo też z AWX) podchodzi p&p i potrzebujesz tylko wspomnianą przejściówkę dolotu.Kupe roboty odchodzi, zyskujesz na czasie i masz to samo.Wysłane z OP3T
marny88 Posted January 24, 2018 Posted January 24, 2018 W dniu 22.01.2018 o 15:35, Hezen napisał: Dla samego turba AWX jakakolwiek rzeźba związana z jej założeniem to moim zdaniem - lekko mówiąc nieporozumienie. Równie dobrze możesz założyć Garett 1749VA (turbo też z AWX) podchodzi p&p i potrzebujesz tylko wspomnianą przejściówkę dolotu. Kupe roboty odchodzi, zyskujesz na czasie i masz to samo. zgadzam się. Kolega ostatnio przerabiał ten temat:)
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now