Jump to content
IGNORED

1.8T AVJ Turbo póżno wstaje( LOGI)


Recommended Posts

Posted (edited)

Witam 

Nie dawno zakupiłem moje marzenie czyli a4 z 1.8T wszystok niby ok ale mam dziwne wrażenie że turbo późno wstaje że jednak jak na 150 km to słabo się odpycha.

Jak wykonać logi dynamiczne? Mam vaga już go troche ogarniam, próbowałem zrobić logi ale nic z tego nie wyszło..

Mógłby ktoś opisać jak to zrobić i jak wrzucić logi żeby ktoś mógł je ocenić?

Wiem że jest pełno tematów o tym ale w większoci jest nie zrozumiale albo po łebkach, także wybaczcie ale jestem całkiem zielony 

Pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc :wink:

Edited by OskarXXX
Posted

2+33, 3+20 i 115+118. Logi parami jak napisałem, na 3 biegu od 1,5tys do odcinki z butem w podłodze, wczęsniej skasuj błędy nawet jak ich nie ma. Zapisane logi wrzuć na vaglogi.pl. Na youtubie jest nawet poradnik tylko, że dla diesla jak kojarzę ale zasada podobna :D

Posted

A jak je zapisać? Czy same się zapiszą? I gdzie je potem znaleźć ? :kox:

Posted (edited)
13 minut temu, OskarXXX napisał:

A jak je zapisać? Czy same się zapiszą? I gdzie je potem znaleźć ? :kox:

Wchodzisz w bloki pomiarowe, wybierasz grupy, które chcesz logować, potem wciskasz log, możesz zmienić docelową nazwę pliku, klikasz start w momencie kiedy chcesz rozpocząć logowanie, jak kończysz to stop i koniec. Potem wchodzisz w folder vcdsa i tam jest kolejny folder log i Twoje logi. Wrzucasz potem na vaglogi.pl plik stamtąd i wklejasz tu wygenerowany link.

Edited by przem8
Posted
Wchodzisz w bloki pomiarowe, wybierasz grupy, które chcesz logować, potem wciskasz log, możesz zmienić docelową nazwę pliku, klikasz start w momencie kiedy chcesz rozpocząć logowanie, jak kończysz to stop i koniec. Potem wchodzisz w folder vcdsa i tam jest kolejny folder log i Twoje logi. Wrzucasz potem na vaglogi.pl plik stamtąd i wklejasz tu wygenerowany link.
Ok dzięki jutro się tym zajmę, ale rozumiem że start klikam gdy już będę mieć 3 bieg i 1,5tys obrotów? I koniecznie do odcinki? Dziś jeszcze zauważyłem że na wyższych obrotach przy mocnym przyspieszeniu auto traci moc, mam nadzieję że jutro wszystko się wyjaśni [emoji3]

Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka

Posted (edited)
4 minuty temu, OskarXXX napisał:

Ok dzięki jutro się tym zajmę, ale rozumiem że start klikam gdy już będę mieć 3 bieg i 1,5tys obrotów? I koniecznie do odcinki? Dziś jeszcze zauważyłem że na wyższych obrotach przy mocnym przyspieszeniu auto traci moc, mam nadzieję że jutro wszystko się wyjaśni emoji3.png

Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka
 

Najlepiej to robić w dwie osoby. Ty jedziesz, a druga osoba kliknie na Twój znak. Przynajmniej do 6tys , bo inaczej to nie ma sensu i pamiętaj żeby przed logami skasować błędy i nie odpuszczać gazu jak już się zacznie. Powodzenia ;)

Widzę, że masz lpg więc logi zrób na Pb, a na lpg najwyżej dodatkowo jeszcze 2+33

Edited by przem8
Posted
Najlepiej to robić w dwie osoby. Ty jedziesz, a druga osoba kliknie na Twój znak. Przynajmniej do 6tys , bo inaczej to nie ma sensu i pamiętaj żeby przed logami skasować błędy i nie odpuszczać gazu jak już się zacznie. Powodzenia [emoji6]
Widzę, że masz lpg więc logi zrób na Pb, a na lpg najwyżej dodatkowo jeszcze 2+33
Gaz jest na pewno do regulacji więc nie wiem czy ma to sens ale mogę zrobić dla porównania, dzięki za wskazówki [emoji5]

Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka

Posted

Zrobiłem mam nadzieje że dobrze, na gazie nie robiłem bo jak pisałem do regulacji 

http://vaglogi.pl/log-115_118_8zKY9.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_qtvCC.html

http://vaglogi.pl/log-002_033_OCM47L.html 

Z góry dzięki za rzucenie okiem :wink:

 

 

Posted

Nie wiem czy wiesz ale kupiłeś auto po programie :D Turbo nie osiąga zadanego doładowania i bardzo powoli wstaje. Na pewno lepiej się zbiera, nawet teraz, od serii :D

Posted
Nie wiem czy wiesz ale kupiłeś auto po programie [emoji3] Turbo nie osiąga zadanego doładowania i bardzo powoli wstaje. Na pewno lepiej się zbiera, nawet teraz, od serii [emoji3]
Ym no nie wiem, gościu twierdził że ma 150km, ja czuję spadek mocy przy około 5-5,5tys czuc że nie przyspiesza jak wcześniej.. A Co z tym turbo? Regeneracja?

Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka

Posted

Niech się wypowie ktoś mądrzejszy ale raczej bez wyciągnięcia turbiny się nie obejdzie. Możesz sprawdzić wcześniej zawór dv czy działa prawidłowo.

Posted
Niech się wypowie ktoś mądrzejszy ale raczej bez wyciągnięcia turbiny się nie obejdzie. Możesz sprawdzić wcześniej zawór dv czy działa prawidłowo.
W każdym bądź razie dzięki bardzo za wskazówki [emoji5]

Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka

Posted

poszukaj dziury w dolocie,dv sprawdz a jak nie to turbawka do sprawdzenia

Posted

Może być ze tymi wezykami ucieka mi ciśnienie? Co je umyje zaraz są wilgotne, zauważyłem że jest to połączone z LPG i że jedna z tym hm bombek jest rozszczepiona i wystają małe membranki niestety nie wsadze tak telefonu żeby było widać na zdjęciu, uprzeczajac komentarze próbowałem to zlaczyc i się nie da cały czas wypada. Aktualnie jest wsadz one jak najbliżej jedno drugiego. [emoji3]f7f3e40f0c080399ab80d62bc26fe5f7.jpg

Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka

Posted

Jeśli tak to kup ori. Nie masz słabszych hamulców?

Posted
Jeśli tak to kup ori. Nie masz słabszych hamulców?
Mam takie wrażenie że ja jakieś takie gumowe, ale jednak myślałem że ma to wpływ na przyspieszanie..

Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...