Jump to content
IGNORED

Końcowa decyzja pomocy


Recommended Posts

Posted

Witam kilka tygodni temu już pisałem na forum że szukam Audi a4 b7 miałem kupować na dniach ale wyskoczył mi wyjazd do roboty i narazie nie kupuje, chciałbym zaczerpnąć waszej porady ;) mianowicie coraz bardziej myślę nad zakupem w wersji quatro i teraz nasuwa mi się kilka pytań, po zakupie na pewno będę zakładał gaz i robił albo sam program na te 180 190 km lub tak jak tutaj gregor pisał jakiś 1 soft który jest bezpieczniejszy dla osprzętu no i zastanawiam się czy w tej sytuacji gdy zwiększam moc warto inwestować w to quatro co wiąże się z 6 biegową skrzynią. I mam pytanie ile więcej może spalić taki samochód z quatro i podniesieniem mocy.  Kumple mapowal diesla i spalanie mi spadło ale to raczej nie możliwe w benzynie ;) czy lepiej zostać przy samym przednim napędzie dzięki za odp

Posted

Ja mam pierwsze Q i nie chcę teraz ośki. Bezpieczniej i raczej bez większych dodatkowych kosztów. Skrzynia 6 też super. Na 6 przy 3000 obr ok. 140km/h. Z Q auto ciężkie więc program obowiązkowo. Ja mam wtryski z bexa, DP, drugi smic. Spalanie 13-15 gazu. Ośka po programie 11-12 zależy jak noga ciężka. 

Posted

Z tego co czytałem tu na forum to przy tych samych silnikach różnica w spalaniu ośki do Q to różnica ok 1-1,5litra. Za to bezpieczeństwo i trakcja nieporównywalna. 

Posted
W dniu 24.01.2018 o 19:37, grubcio1980 napisał:

Ja mam pierwsze Q i nie chcę teraz ośki. Bezpieczniej i raczej bez większych dodatkowych kosztów. Skrzynia 6 też super. Na 6 przy 3000 obr ok. 140km/h. Z Q auto ciężkie więc program obowiązkowo. Ja mam wtryski z bexa, DP, drugi smic. Spalanie 13-15 gazu. Ośka po programie 11-12 zależy jak noga ciężka. 

Majster a mogę wiedzieć jakich kosztów mogę się spodziewać żeby zrobić wirusa + wtryski i to wszystko co wymieniłeś ? Bo nie chce samym wirusem katować auta a chciałbym tak z 190 max 200 km zrobić 

Posted

Daj na pw tel. Zadzwonię i podpowiem kilka możliwości ?

Posted

Hej,  w mojej po chipie spala ok 10-12l lpg przy mieszanej jeździe. Na trasie powyżej 140 to powyżej 12-do 16 liczę proporcjonalnie do obciążenia :)

Co do kosztów to tak :

Chip ok 1300 ( tyle płaciłem 7 lat temu) + po ok 3-4 stówki za korekty w międzyczasie jak zmieniałem trochę gratów.

Wg mnie jak masz oryginalne turbo to go nie ruszaj, spokojnie zrobisz te 200km, DP warto założyć i wyłączyć programowo 2-gą sonde ( w cenie chipa jak się dogadasz)

Wtryski zależy, jak jeździsz na gazie to lepiej instalację odpowiednio przygotować i najlepiej gdy będzie założona po programie.

Dużo daje Fmic, ale to już koszt 600-1500zł w zależności czy sam sobie poradzisz z montażem czy zlecisz robotę.

Ja wtryski zmieniałem na większe i mam odczucia że lepiej znosi wysokie obroty i obciążenia w stosunku do serii, ale to może tylko moje odczucia...

poczytaj odnośnie modyfikacji 1.8t na forum dużo cennej wiedzy można tam znaleźć. 

pzdr

Posted

Dzięki za konkretną odpowiedź ;)

 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...