Jump to content

MarioM1982

Pasjonat
  • Posts

    42
  • Joined

  • Last visited

About MarioM1982

Informacje

  • First name
    Mariusz
  • Location
    Żary

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2007
  • Engine
    1.8 T
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

MarioM1982's Achievements

0

Reputation

  1. Witam Nie cuduj, tylko jak sam dasz radę to sam zamontuj te graty i do tunera ( TIP i wtryski to nie wiem w czym problem, Fmic to juz trochę roboty jest). Najbliżej to Ecu project Wrocław i pół godzinki drogi w tę czy we wte nie robi różnicy, a tam tam otrzymasz to czego potrzebujesz
  2. Hej, w mojej po chipie spala ok 10-12l lpg przy mieszanej jeździe. Na trasie powyżej 140 to powyżej 12-do 16 liczę proporcjonalnie do obciążenia Co do kosztów to tak : Chip ok 1300 ( tyle płaciłem 7 lat temu) + po ok 3-4 stówki za korekty w międzyczasie jak zmieniałem trochę gratów. Wg mnie jak masz oryginalne turbo to go nie ruszaj, spokojnie zrobisz te 200km, DP warto założyć i wyłączyć programowo 2-gą sonde ( w cenie chipa jak się dogadasz) Wtryski zależy, jak jeździsz na gazie to lepiej instalację odpowiednio przygotować i najlepiej gdy będzie założona po programie. Dużo daje Fmic, ale to już koszt 600-1500zł w zależności czy sam sobie poradzisz z montażem czy zlecisz robotę. Ja wtryski zmieniałem na większe i mam odczucia że lepiej znosi wysokie obroty i obciążenia w stosunku do serii, ale to może tylko moje odczucia... poczytaj odnośnie modyfikacji 1.8t na forum dużo cennej wiedzy można tam znaleźć. pzdr
  3. Proszę napisz czy auto po Chiptuningu. Miałem podobny przypadek po wymianie oryginalnego turbo na tanie regenerowane. Musiałem zrobić korektę, wg tunera wnętrzności regenerowanego turbo były lżejsze od oryginału=mniejszy moment bezwładności i za mocno wstawało powodując przeładowanie.
  4. Jeśli dobrze Cię zrozumiałem ( jeśli źle to proszę mnie popraw ) to sytuacja występuje tylko na biegu jałowym ??? Jeśli tak to moim zdaniem nie jest to wypadanie zapłonów ani nic związanego z turbo.
  5. Jeżeli wypadają Ci zapłony to powinieneś mieć błędy po podłączeniu komputera, na którym cylindrze itd. (Check nie koniecznie musi migać). Jeśli komputer nic nie pokazuje to już troszkę trudniejsza sprawa, mi np taki efekt dawało przeładowanie turbiny i uszkodzony zawór N75, tak więc musisz trochę więcej rzeczy napisać aby ktoś mógł coś poradzić.
  6. Bartek w moim aucie jest FMIC, więc raczej nie tędy droga. Co do chipa i mocniejszego grzania silnika, to może chociaż tak nie do końca z przekonaniem to piszę. Jestem przekonany że w tym przypadku brak wiedzy mojej jak i mechaników nie pozwala odpowiedzieć szczegółowo na pytanie. W każdym razie znalazłem sposób i uważam że wyczerpuje on problem w zupełności, no chyba że ktoś się uprze i chce dogłębnie poznać przyczynę.
  7. Tak auto po programie. Co do oszukiwania sterownika poprzez odsunięcie czujnika to uważam że jest odwrotnie niż piszesz, ponieważ podaje on przecież prawdziwą informację odnośnie temperatury z coolera a cały myk z odsunięciem polegał na tym żeby nie nagrzewał się od silnika w gorące dni utrudniając jego uruchomienie.
  8. Witam Zajkoo napisz proszę ile kosztowała cię wymiana ECU? Czy była tylko wymiana czy grzebał ktoś w nastawach odnośnie tego nieszczęsnego czujnika? Pytam gdyż odnoszę wrażenie że można się do niego dobrać poprzez odsunięcie go od silnika albo ingerencje w ECU.
  9. A gdzie taką kupić? W intercars kosztuje ok 500 zł na allegro ok 400 zł, używkę za 100 zł kupie. Boje się że nowa to jakieś chińskie ścierwo będzie. No zostało aso w sumie nie zaszkodzi zadzwonić.
  10. Witam. Czy może ktoś napisać w oparciu o pomiary do jakich mocy starcza fabryczny przeplywomierz 0280218063? kiedy warto iść w modyfikacje tego elementu np. Poprzez instalacje przeplywki i reszty gratów z nią związanych np od s3? Założyłem temat ponieważ jestem przed korektą programu i podczas diagnostyki wyszło ze przeplywomierz jest już słaby. Próbowałem czyścić wkład benzyną ekstrakcyjną lecz tylko pogorszyłem sprawę gdyż na jałowym zaczęło szarpać i co dziwne po odpieciu wtyczki szarpie dalej co by wskazywało na co innego (przed czyszczeniem wszystko było ok). Po programie liczę na ok 240km i dlatego zastanawiam się nad większą przepływką.
  11. Potwierdzam ( i polecam) powyższe, ustawi ci na serie i będzie miło pracować, a jak zachcesz więcej to już wiadomo soft.
  12. 0280156023 z Saaba, kupisz na allegro za 100-200zł, wchodzą idealnie do BFB, AVJ ( w zeszłym tygodniu wymieniałem). Z BAM też szukałem ale poniżej 500zł to ciężko znaleźć.
  13. Mam taką samą sytuacje, turbo hybryda zamontowałem wczoraj, auto wcześniej miało wykonywany soft. Ogólne wrażenie - turbo później wstaje tak odczuwalnie od 3k obr, ale błędów nie wywala i ciągnie elegancko do odcinki. Na 100% korekta programu. Kilka lat temu sytuacja odwrotna, miałem zamontowane turbo zrobione po taniości z badziewnych materiałów i wstawało bardzo szybko, ale przeładowywało i też była potrzebna korekta .
  14. Aiwer no umnie jest dokładnie tak jest jak piszesz, zastanowiło mnie tylko brak oleju za turbo, ale być może się wypala. Wysyłam w takim razie do regeneracji. Dziękuję wszystkim za odpowiedź.
  15. Witam Jak w tytule po przejechaniu kilkunastu kilometrów gdy stanę np na światłach auto zaczyna niemiłosiernie kopcić, czuć smród oleju. Podczas jazdy nie dymi, smrodek trochę czuć. Przeanalizowałem forum, byłem u mechanika i wszystko wskazuję na puszczające olej turbo do wydechu. Zdemontowałem przed chwilą turbo i sam już nie wiem bo od strony wydechu nie widać oleju, owszem jest sporo sadzy ale jak by puszczał olej to powinna być wyczuwalna maź. Odpaliłem nawet auto na parę minut i między turbo a downpipa włożyłem karton i nie widać śladu oleju ??? Miałem jutro wysyłać turbo do regeneracji, lecz teraz nie wiem czy to na pewno jest przyczyna kopcenia. Ogólnie ciężko mi napisać odnośnie poboru oleju, gdyż wcześniej silnik nie brał go wcale, a dymienie zaczęło się od o miesiąca i ciężko zauważyć jakieś braki (może z 2mm na miarce ubyło ). Płynu chłodniczego nie ubywa. Proszę o jakieś wskazówki, może faktycznie olej spala się tuż za uszczelnieniem i dlatego downpipe jest suchy (pokryty sadzą)?
×
×
  • Create New...