wao1 Opublikowano 23 Stycznia 2018 Opublikowano 23 Stycznia 2018 Witam. Od kilku miesięcy, szczególnie na trasie auto spada mi z obrotów - na 3 biegu przy ok 3000 obr. i pojawia się błąd 575 opisany jako sporadyczny. Zrobiłem logi, tak jak umiałem. silnik pow 80 st. C. zakres obrotów od 1500 do lekko ponad 3000 bo potem nie chce przyśpieszać. Gruszka/sztanga na oko chodzi ok 1 cm, ale to trudno dokładnie ocenić, sprawdzałem jak przełączał sterownik a potem ręcznie strzykawką też to robiłem. Zaworek N75 czyściłem na warsztacie. Przewody gumowe raczej szczelne. Jeden wymieniłem. Proszę o pomoc. pozdrawiam Waldek z Rybnika LOG-01-003-008-011.CSV LOG-01-003-011-004.CSV
nieznajomynie69 Opublikowano 24 Stycznia 2018 Opublikowano 24 Stycznia 2018 Turbo Ci nie pompuje, sprawdź szczelnosc przewodów podcisnienia najlepiej wakumetrem, gruszkę sprawdź strzykawka czy trzyma Ci podcisnienie.
OLIVER Opublikowano 24 Stycznia 2018 Opublikowano 24 Stycznia 2018 Sprawdź też cały dolot czy nie ma gdzieś dziury
wao1 Opublikowano 24 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2018 Godzinę temu, nieznajomynie69 napisał: Turbo Ci nie pompuje, sprawdź szczelnosc przewodów podcisnienia najlepiej wakumetrem, gruszkę sprawdź strzykawka czy trzyma Ci podcisnienie. gruszkę strzykawką sprawdzałem, trzymała podciśnienie, waku... nie mam więc podjadę z tym do mechanika. zastanawiają mnie wahania na przepływomierzu, mam go teraz na warsztacie i myję w izopropanolu, siatki były czarne.
wao1 Opublikowano 24 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2018 https://log.malonetuning.com/chart/228128#H8KLCAALWWhaAgNtwo3Diw7DgiAQRcO%2FZcOWQwJqfHwLYcKBMsKhJBXCmmFqwqpfb8KhScOjw4LDpcK9w6c%2BwqzChUd5w55TJhXCucOMUwXDlA7CmzkWTh9aJULCpEzDrMKFYCPDuUUsSsKKWsKUX1JrbMKdIQVSw4HCi8KvJMONPMKiw7BMw7%2FDiGUnPgTDtcOeZ8KAUxzCpMOfwqzDiR9gNRo8w6AZwo3DhivDnhzCgsOpKT9LwqnDk8KYw7rCqjk5w7cFJxjCky3DkAAAAA%3D%3D pod powyższym tym linkiem jest pełna tabela z logów jakie wykonałem, ps jutro mechanik sprawdzi mi podciśnienie przyrządem 1
karaluch8 Opublikowano 24 Stycznia 2018 Opublikowano 24 Stycznia 2018 Jak to ma jechać jak turbo kaput nic, tak jakby grucha wgl sie nie podnosiła. Lub nieszczelność w dolocie. Jak mogą cie zastanawiać wahania przepływomierza jak turbina absolutnie nie wstaje... To co się dziwisz.
wao1 Opublikowano 25 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2018 Dziś wymontuję turbo. Ten ruch sztangi jest rzeczywiście bardzo niewielki. Nigdy to ustrojstwo nie było wyciągane a auto jest z 1997 i było ostatnie 6 lat na głównie niskich obrotach jeżdżone. Jak się uda to wyczyszczę. Jak pomoże to się pochwalę.
wao1 Opublikowano 26 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2018 (edytowane) Turbo wyczyszczone. Udało mi się to zrobić samodzielnie. łopatki stały w miejscu. Czarno i grubo od nagaru. Teraz jak zdejmuję z gruszki wężyk widzę jak sztanga opada ok 2cm, słychać przy tym cichutki gwizd. Zakładam wężyk sztanga to góry. Ale problem błędu przy ok 3000 obrotów pozostał. 575 - różnica doregulowania. Może jednak ten zawór n75 przepuszcza. Czytałem, że go można zamienić z innym na próbę ale nie wiem gdzie to szukać... Edytowane 26 Stycznia 2018 przez wao1 błąd pomiarowy - pomiar w trakcie trybu serwisowego
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się