Pawel.84 Opublikowano 26 Stycznia 2018 Opublikowano 26 Stycznia 2018 Panowie jak w temacie. Nie mogę zapanować nad wypalaniem DPF, wg mnie to jest jakiś idiotyzm albo ja robię coś nie tak. Jeżdżę przeważnie na trasach, mało kiedy jazda miejska. Ostatnio zrobiłem 1600km jednym ciągiem, prędkości czasem do 240km/h jazda raczej dynamiczna. Przyjechałem do domu wszystko ok. Następnego dnia pojechałem do sklepu jakieś 5km, gdy wracałem do domu już przy samym garażu obroty wskoczyły na 1tyś, wjechałem do środka od razu było czuć ostry smród spalin do tego dym, zgasiłem auto słyszę wentylator mimo że temp jakieś parę mm przed 90. Myślę pewnie się DPF chce wypalać więc zostawiłem zakupy i jadę na trasę go przegonić. Zapaliłem auto obroty normalne wentylator też nie załączył się, pojeździłem jakieś 20 min przy obrotach 2.5tyś, sprawdzając po drodze czy luzie podnoszą się do 1tyś ale nie, obroty cały czas normalne. Czy bez komputera można jakoś nad tym zapanować? jaki jest schemat działania tego ustrojstwa? kiedy się procedura załącza? idiotyzm straszny, w trasie się nie włączy ale jak jetem w bramie do garażu to tak. CDUC przebieg 160tyś km.
pilKOZAK Opublikowano 26 Stycznia 2018 Opublikowano 26 Stycznia 2018 https://a4-klub.pl/topic/153458-procedura-wypalania-dpf-a4-b8-20-tdi-cr/?page=16&tab=comments#comment-5229734
RALF76 Opublikowano 26 Stycznia 2018 Opublikowano 26 Stycznia 2018 24 minuty temu, Pawel.84 napisał: czuć ostry smród spalin do tego dym z czego dym? raczej przy wypalaniu nie powinno być dymu bynajmniej w 2.0 tdi nic nie ma... w trasie 1600 km mógł wypalać się 3 razy i nie zauważyłeś a wypala się jak w powyższym linku od kolegi po przekroczeniu pewnej wartości...
Pawel.84 Opublikowano 26 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2018 wjeżdżałem tyłem do garażu od tłumika do ściany było może z pół metra i pod światło było widać że garaż jest lekko zadymiony, czego wcześniej nie widziałem. No właśnie że chyba się nie wypalił podczas tej trasy skoro chciał to robić dnia następnego. Czyli bez komputera nie dowiem się kiedy ten dpf zaczyna się wypalać, głupio że jakiejś kontrolki nie zrobili która by się zapalała podczas procedury
RALF76 Opublikowano 26 Stycznia 2018 Opublikowano 26 Stycznia 2018 trzeba podpiąć pod kompa i sprawdzić stan dpf, jak zawalony to co chwila będzie się wypalał... - jaki przebieg??
RALF76 Opublikowano 26 Stycznia 2018 Opublikowano 26 Stycznia 2018 jak ori przebieg to nie powinno być problemu z dpf... pogoń jeszcze i zobacz czy się unormuje temat wypalania.. ewentualnie podłącz pod kompa do sprawdzenia stanu dpf i będzie wiadomo...
Pawel.84 Opublikowano 26 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2018 tak przebieg jest oryginalny, auto serwisuje zawsze w ASO, na ostatniej kontroli wszystko było ok, zapytałem o DPF powiedzieli mi że wszystko jest w normie nie ma żadnych niepokojących sygnałów, błędów też nigdy nie było. No właśnie że wszystko jest w normie i to mnie boli bo wczoraj przerwałem wypalanie, pojeździłem trochę i procedura się nie załączyła.
RALF76 Opublikowano 26 Stycznia 2018 Opublikowano 26 Stycznia 2018 1 minutę temu, Pawel.84 napisał: No właśnie że wszystko jest w normie i to mnie boli bo wczoraj przerwałem wypalanie, pojeździłem trochę i procedura się nie załączyła. załączy się jak znów dojdzie do poziomu w którym trzeba wypalać, skoro przerwałeś to niedługo.
Pawel.84 Opublikowano 26 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2018 znając niemiecką myśl techniczną włączy się jak dalej będę po trasie wjeżdżał do garażu xD
peter22 Opublikowano 27 Stycznia 2018 Opublikowano 27 Stycznia 2018 Jeśli nie przybywa ci oleju to nic się nie powinno złego stać . Obserwuj poziom oleju .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się