Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Proszę o analizę logów


voytek80

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

W związku z tym że jest to moje pierwsze "logowanie" proszę o analizę logów oraz porady. Na razie są tylko statyczne.

Poniżej link do albumu z logami, Coś dziwnego bo w grupie 014 nie ma żadnych parametrów :shocked:

http://voytek80.fotosik.pl/albumy/582349.html

[br]Dopisany: 04 Luty 2009, 10:09_________________________________________________...mam jeszcze pytanko jakie logi powinno się wykonać pod kątem sprawdzenia uszczelki pod głowicą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. kąt wtrysku za wczesny

2. temperatura słaba (termostat) - powinno być około 89-90st.C - chyba, że przy robieniu logów samochód stał na zewnątrz na mrozie to wartość mogła spaść.

3. W 004 nie przestawia kąta dynamicznego powinno być około wartości zadanej 0,6ATDC, a nie 5,6 i gdzie jest LOG BS 004?

4. korekcje w 013 da się przełknąć, ale zamieniłbym wtryski miejscami 2 z 4 i wybrał najlepszą opcję jaka wyszła czyszcząc przy okazji końcówki szczotką miedzianą.

to tyle co widać z twoich logów

Bez dynamicznych nie sprawdzisz przepływki i turbo i całej reszty.

Jak chcesz to podaj jeszcze jaką wartość masz w 015 na postoju to powiem ile pali ci auto :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. kąt wtrysku za wczesny

Moglbys mi pokazac w ktorym logu widzisz za wczesny kat wtrysku ?

3. W 004 nie przestawia kąta dynamicznego powinno być około wartości zadanej 0,6ATDC, a nie 5,6

Moglbys to jakos bardziej rozwinąc... zaciekawiła mnie ta interpretacja...

to tyle co widać z twoich logów

Jestes tego pewien ? :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

więc tu jest 004 BS

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/aa3ec1fd4a2d74e1.html

temperatura była ok na klimatronicu 81 a na wskaźniku 90[br]Dopisany: 05 Luty 2009, 16:43_________________________________________________003 BS

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/68e3ee1e77dd1cf0.html

003

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ef2990d26b5cb7e2.html

z tego co jest napisane w instrukcji to u mnie EGR

"jest nie do końca otwarty – tryb ON, wartości są wyższe niż wartość z poz. 3 w grupie 003 zwykłej, co oznacza, że silnik powinien otrzymywać spaliny, ale dostaje ich za mało, bądź w ogóle. nie ma to wpływu na dynamikę, jedynie trujemy środowisko i silnik pracuje głośniej i bardziej twardo."

czyżby EGR do czyszczenia?[br]Dopisany: 05 Luty 2009, 17:12_________________________________________________

1. kąt wtrysku za wczesny

chyba się z tobą również nie zgodzę

Kąt początku wtrysku dla AJM/ATJ 124..134 bieg jałowy

53..63 obciążenie

000

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/172689ac540ea8dc.html

000 BS

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1d86e6a87bc952af.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie kąta wtrysku - już zmieniam wypowiedź - dotyczyła innego tematu (miałem kilka okien otwartych w przeglądarce i różne auta...) bardzo przepraszam za nieporozumienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. kąt wtrysku za wczesny

2. temperatura słaba (termostat) - powinno być około 89-90st.C - chyba, że przy robieniu logów samochód stał na zewnątrz na mrozie to wartość mogła spaść.

3. W 004 nie przestawia kąta dynamicznego powinno być około wartości zadanej 0,6ATDC, a nie 5,6 i gdzie jest LOG BS 004?

4. korekcje w 013 da się przełknąć, ale zamieniłbym wtryski miejscami 2 z 4 i wybrał najlepszą opcję jaka wyszła czyszcząc przy okazji końcówki szczotką miedzianą.

to tyle co widać z twoich logów

Bez dynamicznych nie sprawdzisz przepływki i turbo i całej reszty.

Jak chcesz to podaj jeszcze jaką wartość masz w 015 na postoju to powiem ile pali ci auto :tongue4:

kolego banshee ... skasuj ten swoj podpis "Diagnostyka VAG - tylko TDI - specjalizacja 1,9 tdi 95-2001" bo to co wypisujesz nie ma nic wspolnego z diagnoza [powiem szczerze ze w tym przypadku sa to same bzdury] a do specjalizacji to Ci jeszcze bardzo daleko :wink4: [bez urazy]... [kilka miesiecy na forum nie robi specjalisty :wink4: ]

pisze to zebys ludzi nie wprowadzal w blad i przypadkiem nie prosili Cie o jakas diagnoze [nie daj boże za pieniadze] bo taka diagnoza moze bardziej zaszkodzic niz polepszyc !!!! ...

Ty poprostu nie znasz podstaw !!!

wybrał najlepszą opcję jaka wyszła czyszcząc przy okazji końcówki szczotką miedzianą.

:shocked:

a po takich radach nie zdziw sie ze ktos kiedys do Ciebie zapuka i w najlepszym przypadku poprosi o zwrot kasy za zniszczone wtryski [wedlug procedury ktora tutaj polecasz]- bo ja osobiscie na ich miejscu nie bylbym taki mily ... :evil:

a wracajac do tematu samochodu kolego voytek80 zacznij od ustawienia kata synchronizacji [innymi slowy rozrzad do poprawy] ...

kiedy wymieniales rozrzad i jaki jest stan napinacza ... ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czym można czyścić bezpiecznie końcówki? Tylko szczotką miedzianą z zewnątrz, albo ultradźwiękami - chyba, że nigdy nie miałeś kontaktu z serwisem boscha.

Oczywiście pierwszy sposób ogranicza tylko się do czyszczenia zewnętrznego.

I jeszcze jedno - kilka miesięcy, a nawet lat NA FORUM z nikogo nie zrobi specjalisty, co innego praktyka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czym można czyścić bezpiecznie końcówki? Tylko szczotką miedzianą z zewnątrz, albo ultradźwiękami - chyba, że nigdy nie miałeś kontaktu z serwisem boscha.

Oczywiście pierwszy sposób ogranicza tylko się do czyszczenia zewnętrznego.

I jeszcze jedno - kilka miesięcy, a nawet lat NA FORUM z nikogo nie zrobi specjalisty, co innego praktyka.

niecale 10 miesiecy temu ... :wink4:

http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t30027.0.html;highlight=ahu

a brak rozroznienia po logach czy to VP czy PD swiadczy ze i praktyki tez brakuje ... :wink4:

[nie mam nic wiecej do dodania :decayed:]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli wynika z tego, ze sie nie doczekam odpowiedzi na moje pytania :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli wynika z tego, ze sie nie doczekam odpowiedzi na moje pytania :wink4:

Zadajesz trudne i czepiasz się to się potem dziwisz :kox::naughty::polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozrząd wymieniałem od razu jak tylko autko kupiłem tj. czerwiec 2008 przy stanie licznika 145 000, teraz mam przejechane nie całe 163 tyś. nie wiem jaki jest stan napinacza mechanik 'podobno" wymieniał cały komplet, no ale wiadomo ufać to tylko sobie ,ale nie zawsze :cool1:

Na czym polega ustawienie kata synchronizacji ( jakie logi stwierdzają że trzeba to zrobić)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanik nie popisal sie przy ustawieniu rozrzadu.

Kąt synchronizacji widac w 004 stat w ostatniej kolumnie... ideał to 0.

Sposob regulacji kąta synchronizacji byl opisywany kiedys na forum... poszukaj :wink4:

Zachęcam do wykonania kpl. logów dynamicznych.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poza katem synchroznizacji [pisalem o tym wczesniej] reszta luksus ... :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poza katem synchroznizacji [pisalem o tym wczesniej] reszta luksus ... :good:

czy kąt synchronizacji ma wpływ na rozruch auta, bo nie raz mam problemy z zapalaniem , tak jakby paliwa nie dostawał, dzieje się to zazwyczaj na zimnym silniku przy pierwszym uruchamianiu. Muszę go wtedy tak około 10s. kręcić. Jest to trochę niepokojące zwłaszcza że dwa razy przy kręceniu zaświeciła mi się lampka "za niskie ciśnienie oleju" :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No w/g mnie moze byc to spowodowane kątem synchronizacji. Ma on wpływ na ustawienie zapłonu. A idealnie ustawiony zaplon to łatwy rozruch.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki a ta temperatura paliwa 106 C to tak normalnie w tych silnikach?? Przemik to odpalanie to albo tak jak ty mówisz albo jak często się zdarza w tych silnikach lewe powietrze w przewodach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki a ta temperatura paliwa 106 C to tak normalnie w tych silnikach??

ehhh .. od kiedy % = C ... ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No w/g mnie moze byc to spowodowane kątem synchronizacji. Ma on wpływ na ustawienie zapłonu. A idealnie ustawiony zaplon to łatwy rozruch.

racja ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...