patryk10015 Opublikowano 30 Stycznia 2018 Opublikowano 30 Stycznia 2018 Jak w temacie od 3 dni po włączeniu zapłonu mryga 3 razy na fisie komunikat "brakes", jednocześnie mryga kila razy kontrolka abs, esp i hamulca ręcznego. Po odpaleniu wszystko gaśnie. Po podłączeniu vcds'a wywala te blędy: Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKE.lbl Part No SW: 03G 906 016 CJ HW: 028 101 188 7 Component: R4 1,9L EDC G000SG 6413 Revision: 12345678 Serial number: AUZ6Z0D0155243 Coding: 0000071 Shop #: WSC 66565 257 00032 VCID: 6DDACBEA4BCBE874 18107 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Steering Wheel Electronics P1699 - 000 - - - Intermittent Freeze Frame: RPM: 882 /min Torque: 50.0 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 14.06 V Bin. Bits: 00101000 Bin. Bits: 00000000 (no units): 6.0 Address 09: Cent. Elect. Labels: 8E0-907-279-8E2.lbl Part No: 8E0 907 279 F Component: int. Lastmodul RDW 0517 Coding: 00001 Shop #: WSC 63351 VCID: 356A238A631B60B4 1 Fault Found 01312 - Powertrain Data Bus 79-10 - Please Check Fault Codes - Intermittent Address 16: Steering wheel Labels: 8E0-953-549.lbl Part No: 8E0 953 549 Q Component: Lenksáulenmodul 0701 Coding: 04041 Shop #: WSC 00000 VCID: 4182475A27D3DC14 1 Fault Found 01426 - Controls in Steering Wheel (E221) 49-10 - No Communications - Intermittent
kamil-vag Opublikowano 31 Stycznia 2018 Opublikowano 31 Stycznia 2018 Brak komunikacji modułu kierownicy z magistralą danych. Trzeba posprawdzać zasilanie/połączenia/bezpieczniki. Ross tech podpowiada: Possible Solutions Check Steering Column Control Module Supply Voltage Check Fuse(s) Check Wiring/Connectors from/to Steering Wheel Controls
patryk10015 Opublikowano 31 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2018 I to by dawało też błędy abs? I jeśli to by była wina połączenia to w ogóle vcds łączyłby się z modułem kierownicy?
kamil-vag Opublikowano 31 Stycznia 2018 Opublikowano 31 Stycznia 2018 Przeciez tam masz czujnik kąta skrętu... co ABS potrzebuje do poprawnej pracy... Rozbierz to, popsikaj jakimś kontaktem, powyciągaj kostki, powpinaj na nowo, po dociskaj...
patryk10015 Opublikowano 31 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2018 Przeciez tam masz czujnik kąta skrętu... co ABS potrzebuje do poprawnej pracy... Rozbierz to, popsikaj jakimś kontaktem, powyciągaj kostki, powpinaj na nowo, po dociskaj... Ok. Kalibrować czujnik skrętu też trzeba? Tak jak przy wymianie kiery na b7 robiłem.Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
kamil-vag Opublikowano 31 Stycznia 2018 Opublikowano 31 Stycznia 2018 Możliwe, że jak rozbierzesz będzie trzeba Ale tym bardziej jak robiłeś SWAP kiery to mogło się coś poluzować itp... trzeba rozebrać i złożyć jeszcze raz...
luki19862121 Opublikowano 31 Stycznia 2018 Opublikowano 31 Stycznia 2018 Taśmę zmieniłeś. Może zwijak padaczke zaliczył.
patryk10015 Opublikowano 31 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2018 Taśmę zmieniłeś. Może zwijak padaczke zaliczył. Tak taśma była wymieniana przy zmianie kiery teraz jakieś dwa lata od wymiany kiery latało bezawaryjnie. Akurat mam drugą taśmę w domu sprawną to też podmienie. I dzisiaj sie jeszcze problem z autem pojawił. Bo podleciałem do roboty i po zgaszeniu i próbie pownownego uruchomienia auto nie chciało odpalić. To może też być powiązane z tymi błędami? Czy raczej nie doładowane aku obstawiać? Bo do roboty dziennie w jedną i drugą strone mam 10 km.Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
luki19862121 Opublikowano 31 Stycznia 2018 Opublikowano 31 Stycznia 2018 Moim zdaniem nie powinno mieć to żadnego związku.
patryk10015 Opublikowano 31 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2018 Moim zdaniem nie powinno mieć to żadnego związku. Ok, to po robocie lukne napiecie na aku. Pamieta ktoś jakie powino być na wyłączonym motorze? Bo na odpalonym to okolice 14,4V nie?Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
kamil-vag Opublikowano 31 Stycznia 2018 Opublikowano 31 Stycznia 2018 12-13V jak masz poniżej 10V to już lipa...
patryk10015 Opublikowano 31 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2018 12-13V jak masz poniżej 10V to już lipa...Ok to jest w normie bo na postoju 12,7V a odpalony 14,3VWysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
patryk10015 Opublikowano 1 Lutego 2018 Autor Opublikowano 1 Lutego 2018 Może jakaś jednorazowa anomalia. Możliwe Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
patryk10015 Opublikowano 1 Lutego 2018 Autor Opublikowano 1 Lutego 2018 Możliwe Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu TapatalkaEwentualnie tak myślę może od zaworu egr bo jest zaślepiony a jeszcze nie podjechałem wyciąć komputerowo i wali błąd. Ale narazie ogarnę tam to.Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
patryk10015 Opublikowano 3 Lutego 2018 Autor Opublikowano 3 Lutego 2018 To raczej na pewno jak auto z 04r. To mnie pocieszyłeś [emoji16]Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się