Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Logi 003 011 dynamiczne prośba o analizę


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Auto nie wpada w tryb awaryjny, wszystkie podciśnienia sprawdzone, myślałem ,że może przepływomierz, bo też zawyża, auto jest po chipsie.

Nie mam już pomysłu.

Opublikowano (edytowane)

a przy turbo nic nie było grzebane ? Sprawdzałeś jak chodzi sztanga?

Edytowane przez OLIVER
Opublikowano

Nie wiem, czyściłem tylko zmienną geometrię bo się przycinała.

 

 

Opublikowano
Teraz, nauka250E napisał:

Nie wiem, czyściłem tylko zmienną geometrię bo się przycinała.

 

 

A dobrze założyłeś pierścień Nie odwrotnie bo by się zgadzało ...

 

Opublikowano

A jakbym odwrotnie założył to bym w ogóle skręcił turbinkę? Sztanga chodzi płynnie..nie wiem już sam...zgłupiałem

Opublikowano (edytowane)
4 minuty temu, nauka250E napisał:

A jakbym odwrotnie założył to bym w ogóle skręcił turbinkę? Sztanga chodzi płynnie..nie wiem już sam...zgłupiałem

Już były tu takie przypadki na forum po czyszczeniu turbo waliło na maksa i była to przyczyna odwrotnie założonego pierścienia 

Tak da się odwrotnie założyć. Ale ja nie wiem to ty składałeś ...

a jak przed czyszczeniem pompowało też tyle?

 

 

Edytowane przez OLIVER
Opublikowano
1 minutę temu, OLIVER napisał:

Już były tu takie przypadki na forum po czyszczeniu turbo waliło na maksa i była to przyczyna odwrotnie założonego pierścienia 

Tak da się odwrotnie założyć. Ale ja nie wiem to ty składałeś ...

 

po skręceniu gorącej strony łopatki były w tym samym położeniu jak podciągałem cięgło od gruszki to jest dobrze założone, przynajmniej tak mi się wydaję.

Opublikowano
4 minuty temu, OLIVER napisał:

Już były tu takie przypadki na forum po czyszczeniu turbo waliło na maksa i była to przyczyna odwrotnie założonego pierścienia 

Tak da się odwrotnie założyć. Ale ja nie wiem to ty składałeś ...

a jak przed czyszczeniem pompowało też tyle?

 

 

też dmuchała, intercooler nawet mi rozszczelniło i przewody pękały OE

Opublikowano

To nie wiem jak twierdzisz ze dobrze masz poskładane to nie wiem sztanga  za bardzo skręcona ? Nic mi nie przychodzi innego  do głowy ..Moze ktoś coś podpowie Ci ..

Opublikowano
2 minuty temu, OLIVER napisał:

To nie wiem jak twierdzisz ze dobrze masz poskładane to nie wiem sztanga  za bardzo skręcona ? Nic mi nie przychodzi innego  do głowy ..Moze ktoś coś podpowie Ci ..

Spoko, dzięki, ale przepływomierz odpada?

Opublikowano

Troche ma duze wskazania ale ja bym się bardziej czepiał turba jak sztanga chodzi dobrze to albo jest za krótka albo pierścień odwrotnie założony  takie jest moje zdanie ...

Opublikowano
19 godzin temu, OLIVER napisał:

Troche ma duze wskazania ale ja bym się bardziej czepiał turba jak sztanga chodzi dobrze to albo jest za krótka albo pierścień odwrotnie założony  takie jest moje zdanie ...

Logi z dnia dzisiejszego poluzowany był egr na łączeniu z kolektorem, przeczyściłem n75 i n18.

http://log.malonetuning.com/chart/228457#H8KLCABPwo90WgIDTcKLw5EKwoMwDADDvyXDjw3DqMOwb0ofw6oMNcOQNcKSw4bDocO2w7XDmgpjwo93w4d5D095w41cCMKTw4rCvlVwQ3BNZlHDvsOSwoUOEhXDkmgEdylvUkMTPDAew5zCjsO7wonDi8KCwp%2FCnwLDpcK0Wl8qw5lfw7DCj8OgYMOsIcOuJnXDi2zDjcKPUwgnwrc8w6Ynwo8AAAA%3D

Opublikowano

wstaw normalne logi a nie wykresy;)

Opublikowano
3 minuty temu, OLIVER napisał:

wstaw normalne logi a nie wykresy;)

suwakiem przesuń w dół :D

Opublikowano (edytowane)
11 minut temu, nauka250E napisał:

suwakiem przesuń w dół :D

Sorry ... :facepalm:

No turbina wstaje nie źle ale dalej przeładowuje i to sporo ...A jak byś spróbował o jeden obrót wydłużyć sztangę i sprawdził jaki będzie efekt ? Zawsze możesz wrócić do pierwotnego ustawienia ...

trochę gimnastyki jest ale da rady 

Edytowane przez OLIVER
Opublikowano
7 minut temu, OLIVER napisał:

Sorry ... :facepalm:

No turbina wstaje nie źle ale dalej przeładowuje i to sporo ...A jak byś spróbował o jeden obrót wydłużyć sztangę i sprawdził jaki będzie efekt ? Zawsze możesz wrócić do pierwotnego ustawienia ...

muszę wykręcać turbinę?

 

Opublikowano

Nie wiem Jak u Ciebie jest tam z miejscem u mnie nie ma problemu ...odkręcasz kontrę 10 kluczem na sztandze i robisz tym motylkiem obrót (TYLKO W DOBRĄ STRONĘ ) kontrujesz i gotowe jest ciasnawo ale da radę Dla pomocy ja trzeba można odkręcić gruszkę  ( od spodu dwie śrubki M6 )tylko ostrożnie bo może nakrętka spaść w dół 

Opublikowano (edytowane)
7 minut temu, OLIVER napisał:

Nie wiem Jak u Ciebie jest tam z miejscem u mnie nie ma problemu ...odkręcasz kontrę 10 kluczem na sztandze i robisz tym motylkiem obrót (TYLKO W DOBRĄ STRONĘ ) kontrujesz i gotowe jest ciasnawo ale da radę Dla pomocy ja trzeba można odkręcić gruszkę  ( od spodu dwie śrubki M6 )tylko ostrożnie bo może nakrętka spaść w dół 

I można tak na oko to ustawić? czyli trzeba wykręcić tak?

Ale zaraz chwila jak chce zrobić obrót to muszę, zabezpieczenie ściągnąć ze sztangi..bo inaczej nie da rady..

Edytowane przez nauka250E

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...