Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Z racji,że grupa VW powiększyła się niedawno o 2 koncerny produkujące samochody użytkowe,a ta branża podąża w kierunku automatyzacji mamy więc jedna z nowości.

Platooning ma być jednym z kierunków rozwoju,tej myśli...pierwszy prowadzi reszta jedzie na inteligentnym łańcuchu..

 

Edytowane przez GILI
Opublikowano

Jakoś tego nie widzę. Do pewnego momentu można wprowadzać "wspomagacze" w postaci automatycznego kierowania itp. ale problemów od razu można wysnuć kilka: 

1. Wydaje mi się że nie nadaje się to do takich państw jak Polska, w której drogi są słabe -zazwyczaj 1 pas w jedną stronę

2. Co się stanie jak pierwsza ciężarówka zacznie wyprzedzać? KOlejnych 10 pojedzie za nią? :D
3. Jest coś takiego jak aktywny tempomat i to w sumie dla mnie wygląda podobnie... 
 

Opublikowano (edytowane)

Na A9 w Niemczech jeżdżą 2 takie Many pod Schenkerem szofery siedzą za kierownicą,ale większość trasy jadą same.Automatyczne Scanie pracują w okolicy portu w Rotterdamie,ale najbardziej zaawansowane  testy przeprowadza Mercedes Truck w Europie i USA

Edytowane przez GILI

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...