Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z 2.0 FSI


Taz43

Rekomendowane odpowiedzi

pierwsza rzecz: nie wyciągałeś przepływki na zapłonie czasem? lub nie odpalałeś go bez przepływki? te błędy raczej są od tego. Tak myśle.

Druga sprawa: jeśli masz wysokie podciśnienie to odma do wyczyszczenia plus wszystkie wężyki i membrany do sprawdzenia. Troszkę roboty ale radziłbym to ogarnąć jak najszybciej. nie jeździć z takim podciśnieniem. 

 

Teraz po wymianie przepływki auto chodzi dużo lepiej? czy to samo? 

 

tu masz troszke ciekawostek na temat Twojego silnika. Może kiedyś Ci się przyda.

http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_322.pdf

Edytowane przez jarcoj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy Ty nie masz może chipa? 

Do sprawdzenia oscyloskopem najlepiej kilka rzeczy. Lub komputerem chociaż czy są sygnały z czujnika wału, wałka i czy jest w ogóle iskra? Jakim komputerem jest to sprawdzane? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto u mechanika kombinują sprawdzają i narazie tylko był problem z pompa wysokiego ciśnienia bo dawała 1 kupiłem druga daje 6 ale auto nie pali zalewa świece narazie nie ma żadnych błędów.sprawdzane vagiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...