mefjiu Opublikowano 28 Lutego 2018 Opublikowano 28 Lutego 2018 Temat tyczy się auta ojca, którym ostatnio jeżdżę- peugeot 206 1.4 benzyna. Auto od 3 dni nie ruszane, teraz jechałem ok 8km, temp. stała na 70 stopniach (niedogrzanie?). Staję na światłach, a tu wskazowka od temperatury do samej góry i komunikat STOP. Auto normalnie pali, jedzie, ale pod korkiem oleju mleko, a płyn chłodniczy jakiś ciemny... Z termostatem już raz ojciec miał sytuacjè, że zagrzał się do ok. 95 stopni, zjechał od razu na parking, zgasił, za 20 minut temperatura opadła i już to się nie powtórzyło... Termostat jutro będzie wymieniony, obstawiać też UPG?
Horneth Opublikowano 28 Lutego 2018 Opublikowano 28 Lutego 2018 Jeżeli w zbiorniczku z płynem chłodzącym jest olej to masz UPG walniętą... w tych silnikach jest to wada kanał olejowy jest blisko kanału wodnego i tam najczęściej pada uszczelka. Temat wielokrotnie wałkowałem u siebie na warsztacie
mefjiu Opublikowano 28 Lutego 2018 Autor Opublikowano 28 Lutego 2018 No to będzie weekend, trzeba będzie głowice zrzucić...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się