munatung Opublikowano 3 Marca 2018 Opublikowano 3 Marca 2018 (edytowane) Cześć wszystkim. Kilka dni temu przy dość dużym mrozie autko błyskało diodami ESP i EPC, obroty falowały na biegu jałowym, silnik prawie gasł. Po ponownym odpaleniu problemy znikły jak dotąd na dobre. Dodam, że auto jeździ na LPG. Zakupiłem interfejs diagnostyczny. Pokazały się następujące błędy: 16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow P0441 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached P0299 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 17953 - Throttle Valve Controller: Malfunction P1545 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent wykasowałem je. Przegoniłem trochę auto i już później nic się nie wyświetlało. Przy okazji zrobiłem logi dynamiczne. Czy ktoś mógłby rzucić na nie fachowym okiem ? Auto wydaje się jeździć dobrze, dobrze przyspiesza, nie słychać żadnych dziwnych odgłosów. Taka czysta profilaktyka. http://vaglogi.pl/log-002_033_QOjCB2F.html http://vaglogi.pl/log-003_020_8KGpo9u.html - zauważyłem, że źle wykonałem 020, czy muszę go powtarzać ? czy jest bardzo istotny ? http://vaglogi.pl/log-115_118_2W9Pq.html Dzięki za pomoc Edytowane 3 Marca 2018 przez munatung
munatung Opublikowano 3 Marca 2018 Autor Opublikowano 3 Marca 2018 zapomniałem przełączyć, całość była na LPG
przem8 Opublikowano 3 Marca 2018 Opublikowano 3 Marca 2018 Na pb pasuje zrobić 2+33. Tak to wszystko wygląda ok i regulacja gazu też spoko.
munatung Opublikowano 3 Marca 2018 Autor Opublikowano 3 Marca 2018 Sorry, mój błąd. Teraz zauważyłem, że gaz miałem cały czas wyłączony od rana więc i pomiary były na czystej benzie z Shella. Wciąż wszystko w porządku ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się