slawek16-1988 Opublikowano 4 Marca 2018 Opublikowano 4 Marca 2018 Witam, dziś kilka razy porządnie dałem w palnik i w trakcie jazdy utrata mocy (jazda bez turbo). Zacznę od wywiany zaworu 06H145710D . A może ktoś przerabiał temat w 2.0 Tfsi i naprowadzi mnie szybciej? 1
winner4 Opublikowano 5 Marca 2018 Opublikowano 5 Marca 2018 W dniu 4.03.2018 o 19:06, slawek16-1988 napisał: Witam, dziś kilka razy porządnie dałem w palnik i w trakcie jazdy utrata mocy (jazda bez turbo). Zacznę od wywiany zaworu 06H145710D . A może ktoś przerabiał temat w 2.0 Tfsi i naprowadzi mnie szybciej? Typowa usterka w układzie dolotowym 2.0TFSI. Wymień zawór DV (ten który wspomniałeś) i od razu na Twoim miejscu wymieniłbym podciśnieniowy zawór N75, bo koszt jest nieduży, a te zaworki też często kuleją. Oprócz tego warto byłoby wymienić separator oleju na nowszą rewizję ponieważ jeśli masz jeszcze seryjny to może przepuszczać przez co ciśnienie w układzie fiksować. Dodatkowo nowszy separator nie będzie tak syfił olejem dolotu i mniej nagaru będzie się zbierać na przyszłość.
slawek16-1988 Opublikowano 6 Marca 2018 Autor Opublikowano 6 Marca 2018 Dziękuje za podpowiedź, zaworki już zamówione. Odmę już kiedyś wymieniałem:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się