igor0111 Opublikowano 8 Lutego 2009 Opublikowano 8 Lutego 2009 Witam.Poprosze o analizę logów statycznych i dynamicznych.Mam nadzieję, że wszystko bedzie czytelne. BS 000 BS 003 BS 004 BS 011 stat 000 stat 001 stat 003 stat 004 stat 007 stat 013 stat 014 stat 016 stat 018 dyn 000 dyn 001 dyn 003 dyn 004 dyn 008 dyn 010 dyn 011 Dziękuję
Piotruś Opublikowano 8 Lutego 2009 Opublikowano 8 Lutego 2009 Uruchom EGR i zlikwiduj zwłokę w działaniu podciśnienia sterującego pracą turbiny oraz wspomnianego już EGRa (popularnie nazywanych zaworkami N18 i N75). W przeciwnym razie ocena logowań dynamicznych nie ma żadnego sensu, ponieważ w okazanym stanie ECU i tak pracuje w permanentnym trybie serwisowym. Szkoda auta ... .
igor0111 Opublikowano 8 Lutego 2009 Autor Opublikowano 8 Lutego 2009 Uruchom EGR i zlikwiduj zwłokę w działaniu podciśnienia sterującego pracą turbiny oraz wspomnianego już EGRa (popularnie nazywanych zaworkami N18 i N75). W przeciwnym razie ocena logowań dynamicznych nie ma żadnego sensu, ponieważ w okazanym stanie ECU i tak pracuje w permanentnym trybie serwisowym. Szkoda auta ... . Nie jestem fachowcem, wiec poprosze Cie o rozwiniecie troche tego co napisałeś.Co mam powiedzieć mechanikowi do którego pojade?? A może lepiej wrócić do seryjnego softa??
Piotruś Opublikowano 8 Lutego 2009 Opublikowano 8 Lutego 2009 Nie jestem fachowcem, wiec poprosze Cie o rozwiniecie troche tego co napisałeś.Co mam powiedzieć mechanikowi do którego pojade?? Igor - masz dwie awarie, być może zupełnie niezależne - być może (w jakimś stopniu) ze sobą powiązane: 1. EGR (zawór recyrkulacji spalin) jest zupełnie nieczynny. Może to być skutek awarii samego zawora EGR, ewentualnie niedomaga sterujące jego pracą podciśnienie (np. dziurawe wężyki) lub popsuł się zaworek N18. Ponieważ samochód jest po jakimś "śmiesznym" tjóninku - nieczynny EGR może być sprawny ale zaślepiony przez owego tjónera (blaszką lub np. metalową kulką wepchniętą do wężyka podciśnieniowego ... ) . Cokolwiek by nie było (zwykła awaria lub celowe działanie jakiegoś druciarza) - funkcjonalność EGRa bezwzględnie należy przywrócić do życia. 2. Sterowanie turbosprężarką działa ale bardzo źle - czyli z dużym opóźnieniem, wręcz bezwładnie. W tym przypadku - podobnie jak w powyższym - winę może ponosić "to samo" podciśnienie sterujące (np. nieszczelność na wężykach), może być walnięta grucha na turbo, moga być zapieczone kierownice w sprężarce, może niedomagać zaworek sterujący gruchą (N75) ... lub nawet pompa vacuum na lewej głowicy (ale to najmniej prawdopodobne). Reasumując myślę, że zarówno z punktem drugim jak i pierwszym - mechanik poradzi sobie w kilkadziesiąt minut. Jest też bardzo duża szansa, że obejdzie się bez wielkich inwestycji finansowych ... . A może lepiej wrócić do seryjnego softa?? W Twoim przypadku to raczej "oczywista oczywistość" . Jeżeli przebywasz we Wrocku, a bardzo zależy Ci na większej mocy - sugerowałbym Dynosoft. Na naszym terenie Aligatora, CompSport lub SSERWIS.
igor0111 Opublikowano 8 Lutego 2009 Autor Opublikowano 8 Lutego 2009 Dziękuje.Pewnosć mam, że owy "tjóner" nic nie kopał przy EGR, bo byłem podczas całej operacji przy samochodzie i oprócz wymontowania komputera nic innego nie dotykał. A co do podcisnienia to podjade do mechanika i bedziemy widzieć jakie beda efekty
igor0111 Opublikowano 17 Lutego 2009 Autor Opublikowano 17 Lutego 2009 Byłem u mechanika, ale narazie jak to u nich bywa nie mają czasu.Zanim auto nie stanie na drodze to nie mają Cie gdzie do garażu wcisnąć Jak bedę miał jakieś info w tym temacie to dam znać i wówczas zrobie nowe logi dynamiczne
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się