Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ALT] Wyciek z ukladu chlodzenia.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam bardzo nietypowy przypadek. Wracajac do domu stalem dluzszy czas w korku, kiedy zjechalm na parking i wysiadlem z auta zauwazylem ze plyn chlodniczy po prostu chlusta spod auta????? :shocked: Myslalem ze pekl jakis przewod otworzylem maske z gory wszystko wygladalo ok, zagladam od spodu, wygladalo jakby cieklo gdzies z przodu silnika, ale wszystkie przewody cale na zadnym ani sladu. Mysle uszczelka pod glowica ale na tyle co moglem sprawdzic to nigdzie sladu. Nie byl to drobny wyciek, ale Niagara wiec dlaczego ani sladu? Odpalilem jeszcze raz silnik pochodzil 5, 10 min i nic? :kox: Pojezdzilem jakis czas i tylko troche plynu mi ubywa, a jak zrobilo sie zimno to nic. Wyczytalem na forum ze mogla to byc pompa wodna, jezeli sie jej nie wymieni podczas zmiany Paska rozrzadu to oring ktory ja uszczelnia moze puscic i efektem jest Niagara.

Jak kupowalem auto to obiecali wymienic pasek rozrzadu w cenie auta wiec pewnie pompy nie wymienili. Rozebralem wszystko tak jak do wymiany paska rozrzadu i teraz pasek wyglada tak jakby ciekl na niego plyn chlodzacy, jest czerwonawy(a moze taki jest fabryczni):)? ale dokola pompy niema sladu wycieku??? I co teraz??? Skad to moze cieknac??? Gdyby to byla uszczelka pod glowica to rowniez powinno byc widac jakies slady? Nie wiem czy wymienic pasek rozrzadu na nowy razem z rolkami i napinaczem wrzucajac nowa pompe czy to zostawic tak jak jest? Bardzo prosilbym was o jakas rade.

Opublikowano

Przy wycieku płynu raczej pozostają ślady nawet po jego odparowaniu. Chyba najłatwiej byłoby to sprawdzić lampą uv. Co do wymiany rozrzadu, to ja wyznaje taka zasade, ze nie wierze sprzedajacemu w to co opowiada. A jeżeli wymieniał to handlarz, to prawie gwarantowane ze rolki i pompa zostały stare. W Twoim przypadku właśnie obstawiałbym pompe. Ale może jeszcze ktoś bardziej obeznany w temacie sie wypowie

Opublikowano

To pompa wody. Najpierw wycieki są nieregularne, potem nie leci, ale jak znowu zacznie to nie ujedziesz. Trudno to zlokalizować, bo płyn rozrzucają wirujące koła i paski.

Zmień pompę, nie wiem czy u Ciebie jest na pasku rozrządu? Wypada wtedy zmienić cały zestaw :good:

Oczywiście nie należy wierzyć sprzedającemu, że rozrząd wymieni przed sprzedażą - chyba że widziałeś.

Paski powinny być czarne :wink4:

Opublikowano

Dzieki wielkie. Pasek i napinacz wyglada na nowy ale rolka slizgowa i pompa sa bankowo stare. Nie szkodzi i tak wymienie na nowe. Pompe mam na pasku rozrzadu. No i macie racje co do wierzenia sprzedajacym :wallbash: , zaplacilem gosciowi za wymiane paska i zrobienie przegladu bo kupowalem w komisie i nie przyszlo mi do glowy ze i na tym walek bedzie. Dzieki za pomoc:) :good:

Opublikowano

To właśnie w komisach sprzedaje się auta, na których kręci się największe wały :thumbdown:

Oczywiście nie we wszystkich, ale nie wolno wierzyć handlarzowi, który żyje ze sprzedaży aut.

No ale nic, wymienisz i będziesz wiedział na czym stoisz :good:

Opublikowano

Dzieki serdeczne za pomoc jutro jade dowiedziec sie o orginalne czesci ile kosztuja. A dzisiaj sprawdzilem przy swietle dzinnym( bo wczoraj konczylem poznym wieczorem przy malej lampce) i wyraznie widac ze to cieklo spod pompy. Dzieki chlopaki za pomoc. Jeden problem mniej :>

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...