Jump to content
IGNORED

[A4 B5 1.9 TDI AHU] prośba o analizę logów


FELIPE
 Share

Recommended Posts

bardzo proszę o analizę logów, niestety mam open office i przy probie importu csv do arkusza wszystko sie rozjezdza :(

podaje linki do plikow csv, z gory dziekuje za pomoc

1) log statyczny 001 003 004

http://www.pro-trade.pl/filip/stat1.csv

2) log statyczny 013 014 (wtryski)

http://www.pro-trade.pl/filip/stat2.csv

silnik w temp 90 stopni -> test oczywiscie na wolnych obrotach

3) logi dynamiczne - lmm - 004 008 003 (trzy próby)

http://www.pro-trade.pl/filip/lmm1.csv

http://www.pro-trade.pl/filip/lmm2.csv

http://www.pro-trade.pl/filip/lmm3.csv

4) logi dynamiczne - turbo - 004 008 011 (dwie próby)

http://www.pro-trade.pl/filip/turbo1.csv

http://www.pro-trade.pl/filip/turbo2.csv

ogolnie na ciepłym silniku nie wystąpiło zjawisko które chciałem zlogować, mianowicie przeładowanie turbiny, zdarza mi się to czasem i po ponownym odpaleniu autka wszystko wraca do normy

czy z tych logów coś wynika? głównie chodzi mi o to jak się sprawuje turbo, przepływomierz, wtryski, zawór n75, egr

w planie mam wymianę wtrysków na ASV i program

docelowo planuje ok 125 ps (aktualnie jest 90)

z góry dziękuję za fachową pomoc i analizę !!

Link to comment
Share on other sites

turbo ok, lmm ok (no może delikaaaaatnie niedomaga ? - ale raczej nie martwiłbym się)

013 : :eek: (piękne)

Link to comment
Share on other sites

turbo ok, lmm ok (no może delikaaaaatnie niedomaga ? - ale raczej nie martwiłbym się)

a jak zdiagnozować N75? często mi przeładowuje ale akurat jak poprawnie rozgrzałem silniczek to w trakcie robienia logów nie chciał przeładować i nie wiem co jest przyczyną overboost :(

czujnik ciśnienia doładowania na dolocie zmieniony, pozostały podejrzane albo n75 albo przepływka

013 : :eek: (piękne)

poważnie? mi się wydawało że odchylenia na drugim cylindrze są dość znaczne

czy to oznacza, że po zmianie wtrysków na wydajniejsze ASV

mogę sprzedać swoje wtryski AHU bez wyrzutów sumienia? ;)

Link to comment
Share on other sites

no faktycznie,

;5,60;2499;7,0;6,8;77,7;4,80;2331;42,2;35,2;38,0;5,20;2415;1846,2;1999,2;59,4

Niewiele tu brakuje do przeładowania,

a jak zdiagnozować N75?

http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=97644#97644

akurat ten sam silnik :wink:

poważnie? mi się wydawało że odchylenia na drugim cylindrze są dość znaczne

niech inni się wypowiedzą tez

Link to comment
Share on other sites

nowy log do analizy

http://www.pro-trade.pl/filip/rozne28.csv

BARDZO PROSZę o opinie... co może być przyczyną, przeładowuje tylko na zimnym silniku, logi robiłem w 90stopniach i już nie było problemu

czujnik ciśnienia na dolocie wymieniłem, do wymiany czeka n75, czy to może pomóc? bo przepływka raczej widzę że sprawna...

20070328200631sk3.th.png

[ Komentarz dodany przez: pre_pl: 28-03-2007, 20:07 ]

przerobiłem na obrazek i wstawiłem, żeby łatwiej było - ale teraz czas na kolację, a nie analizy :twisted:

Link to comment
Share on other sites

w takim razie co może być przyczyna przeładowania? logi są na ciepłym i przeładowania nie było, ale sporadycznie się zdarza!!

czujnik ciśnienia na dolocie zmieniłem, przepływka OK, innych podejrzeń nie mam :(

Link to comment
Share on other sites

w takim razie co może być przyczyna przeładowania? logi są na ciepłym i przeładowania nie było, ale sporadycznie się zdarza!!

czujnik ciśnienia na dolocie zmieniłem, przepływka OK, innych podejrzeń nie mam :(

z ostatnich logow wynika ze wszsytko masz OK ...

sporadyczne przeładowania moga byc spowodowane zacinajacym sie "poradycznie" N75 .... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...