Skocz do zawartości

FELIPE

Pasjonat
  • Postów

    95
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O FELIPE

Informacje

  • Imię
    X
  • Miasto
    X

Auto

  • Model
    80 B3
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia FELIPE

0

Reputacja

  1. FELIPE

    [B5] Relingi

    mogłbyś podać dokładnego nicka tej osoby albo link do jej profilu?
  2. FELIPE

    [B5] Relingi

    czy ktoś już wymieniał relingi samodzielnie? właśnie mam okazje kupić chromowane za dobrą kasę plus zwrot swoich czarnych tylko nie wiem czy sobie poradzę z wymianą, ewentualnie kogo można pytać o taką usługę...?
  3. nowe fotki, nie pokazują całego auta ponieważ są dedykowane na www.xenony.bydgoszcz.pl do działu REALIZACJE ale... wkrótce sesja całego auta wraz z modelką, na www.fotografia.bydgoszcz.pl można zobaczyć czego możecie się spodziewać po sesji
  4. witam założyłem dodatkowe wskaźniki oleju oraz turbo na słupku AUTO GAUGE seria WARNING (skala 270stopni DEFI style) wskaźnik boost na elektronicznym czujniku sprawuje się jak najbardziej OK, pokazuje wartości porównywalne z tymi podawanymi przez VAG w teście dynamicznym wskaźnik oil temp również raczej wskazuje poprawnie jedynie ciśnienie oleju wariuje, na zimnym po odpaleniu pokazał 2bar, w czasie jazdy osiąga do 4bar ale na wolnych obrotach spada prawie do 0 (poniżej 1bar załącza się upierdliwy warning i brzęczy) zastanawiam się co może być przyczyną, czy to wina czujnika, wskaźnika czy też może wszystko jest OK a z moim silnikiem coś nie tak? czujniki oleju zamontowano za pomocą podkładki pod filtr oleju auto to AUDI A4 1,9 tdi (seryjnie 90ps, aktualnie program i wtryski ASV moc 120ps, turbo do regeneracji)
  5. możecie podać jakie wartości ciśnienia oleju powinien mieć silnik 1.9 TDI (AHU 90ps)
  6. autko miało seryjnie 90ps, nie mialem wpływu na to bo inaczej byłoby wyjściowo 110ps aktualnie sa wtryski od ASV (110ps) i program, moc ponad 120ps w planach regenracja turbiny i przy okazji hybryda (wnetrze 150ps w obudowie od seryjnej) oraz FMIC, więcej nie planuje bo autko jest do jazdy miejskiej z domu do pracy i raz na jakiś czas jakiś street na mieście z innymi dieslami PS. gleba juz jest 45/35, czekam na ładna pogodę to zrobie fotki[br]Dopisany: 18 Lipiec 2007, 17:01 _________________________________________________ 1 zestaw xtec 6000k 2 silniczki kupowałem nowe valeo 90zł sztuka, stare nie pasują [br]Dopisany: 18 Lipiec 2007, 17:02 _________________________________________________ progów intensywnie poszukuje, ale nie mogę znależć, chętnie kupię jak ktoś ma na sprzedaż... z tyłu jest podkładka zgrabnie połączona ze zderzakiem i w kolorze (nie widać łączenia) wygląda nieźle, inaczej niż wszystkie a4
  7. od dawna mam taki wpis popieram zdecydowanie, przekażcie tekst pierwszego posta na inne forum itp...
  8. leon ma tak samo jak golf4 czyli wzdłużnie a4 ma poprzecznie ps. w każdym razie mają na odwrot ;P hehe
  9. mam okazję kupić tanio 6biegową skrzynię od leona tdi (oznaczenie FMH) aktualnie mam 5biegową (DHL) orientuje się ktoś czy będzie pasować? na trasie po programie zdecydowanie brakuje 6tki
  10. są rożnice avant/sedan oraz w zależności od wersji silnikowej jeśli chodzi o rocznik to w przypadku gwintu nie ma problemu, KONI ma jeden gwint do wszystkich B5, rozróżnia tylko rodzaj nadwozia i pojemnosc silnika
  11. FELIPE

    nakładki na pedały

    ja długo szukałem ori, niestety te od a3/golf/octavia nie pasują a te do a4/passat są dużo droższe w końcu wybór padł na pedały sparco reflex, bardzo podobne do oryginału oraz jakościowo minimum podobne jeśli nie lepsze, gumki wysokiej jakości itp aha -> cena za kpl ok 150zł, mamy takie pedały w naszej ofercie
  12. Iceman a mógłbyś podać w jaki sposób zdiagnozować VAG klimę czy można to jakoś pobieżnie chociaż zdiagnozować czy to tylko kwestia napełnienia? zadnych błędów nie wywala, jak wcześniej miałem nieszczelne rurki od chłodnicy klimy to VAG pokazywał błąd ciśnienia w układzie
  13. FELIPE

    Koszty obniżenia A4

    niestety ja sie zdecydowałem na ta opcję z in.pro 45/35 aktualnie mam 17" na seryjnym zawiasie i mogę zmierzyć, na dniach zakładam właśnie te in.pro 45/35 i do tego amorki gazowe KYB Excel-G lub Bistein B4 (czyli seria, żadne sportowe)
  14. FELIPE

    Koszty obniżenia A4

    jak ktoś szuka delikatnego obniżenia polecam springi in.pro 30/20mm jakość porównywalna z Eibachem a cena dużo niższa, w razie czego proszę o kontakt na PW sam długo szukałem odpowiednich sprężyn do mojej A4, wszyscy producenci z oferty naszego sklepu mają w ofercie 40mm i więcej
  15. takie mody to już wyższa szkoła jazdy, wymiana tylnych szyb i zdejmowanie podsufitki, więc chyba sobie odpuszczę... poza tym ogromnie ciężko znależć w/w rzeczy w dobrym stanie na rynku wtórnym, jak ktoś ma coś takiego proszę o kontakt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...