grechut Opublikowano 19 Marca 2018 Opublikowano 19 Marca 2018 (edytowane) Pany, mam pytanie. Otóż niedługo będę stał przed wyborem samochodu - wybór raczej padnie na któryś z tych w tytule. Który byście polecali kupić? Wiem, że D4 i Fka to klasa premium, a F10, A5 i A6 to segment średni. Pytam bo im więcej czytam - tym mniej wiem. Mam żonę i małego synka. Będę robił może 25k km rocznie ( kilka razy z PL do DE - 1200km w 1 stronę, no i okoliczne Francja pewnie sporadycznie itp. )stąd mocno się zastanawiam czy potrzeba mi klasę premium ( koszty utrzymania w DE są spore, nie liczę napraw itp ). Mam do dyspozycji koło 17k euro. Co byście wybrali w takiej kasie? Któryś z w/w modeli czy kompletnie coś innego? Aha i tylko sedan/hatchback, żadne kombi Edytowane 19 Marca 2018 przez grechut
Bristol Opublikowano 19 Marca 2018 Opublikowano 19 Marca 2018 Najlepiej przejedź się każdym z aut którymi się interesujesz i sam ocenisz które Ci najbardziej leży. Każdy ma inne wymagania co do spalania,dynamiki,wykończenia,wyglądu itd. itd. Ciężko doradzić. Tym bardziej że masz ogromną rozbieżność jeśli zastanawiasz się nad A8 lub A5 bo to dwa inne światy. Przemyśl Audi A7 bo jest to moim zdaniem kompromis pomiędzy klasą średnią a premium. Tyle tylko że będziesz musiał troszkę dołożyć.
grechut Opublikowano 19 Marca 2018 Autor Opublikowano 19 Marca 2018 42 minuty temu, Bristol napisał: Najlepiej przejedź się każdym z aut którymi się interesujesz i sam ocenisz które Ci najbardziej leży. Każdy ma inne wymagania co do spalania,dynamiki,wykończenia,wyglądu itd. itd. Ciężko doradzić. Tym bardziej że masz ogromną rozbieżność jeśli zastanawiasz się nad A8 lub A5 bo to dwa inne światy. Przemyśl Audi A7 bo jest to moim zdaniem kompromis pomiędzy klasą średnią a premium. Tyle tylko że będziesz musiał troszkę dołożyć. Niestety budżet już byłby nadszarpnięty a w/w auta, a A7 w miarę przyzwoite to 20k +...
granatowy Opublikowano 19 Marca 2018 Opublikowano 19 Marca 2018 Nie ma czegoś takiego jak klasa premium. Premium mogą być marki samochodowe: Audi, BMW itd. F10 czyli seria 5 do segment E czyli klasa wyższa. F01 i D4 to segment F. Klasa średnia to segment D czyli A4, A5, seria 3 itd.
grechut Opublikowano 19 Marca 2018 Autor Opublikowano 19 Marca 2018 5 minut temu, granatowy napisał: Nie ma czegoś takiego jak klasa premium. Premium mogą być marki samochodowe: Audi, BMW itd. F10 czyli seria 5 do segment E czyli klasa wyższa. F01 i D4 to segment F. Klasa średnia to segment D czyli A4, A5, seria 3 itd. Masz racje ale każdy i tak wiedział chyba o co chodzi ;). Nieważne. Przyznam szczerze, że najbardziej z ekonomicznego punkty widzenia wypada A5, później A6, F10, F01 i D4. F10 jeździłem i zakochałem się w aucie ale znów niewiele dokładając mam F01 ;P Całe życie byłem fanem Audi ale może czas na zmiany
granatowy Opublikowano 19 Marca 2018 Opublikowano 19 Marca 2018 Tak jak Bristol napisał: jest spora różnica między A5 a A8 - dwie klasy.
grechut Opublikowano 19 Marca 2018 Autor Opublikowano 19 Marca 2018 A jakbyśmy odrzucili F01 i D4 to które polecacie?
Bristol Opublikowano 19 Marca 2018 Opublikowano 19 Marca 2018 4 godziny temu, grechut napisał: A jakbyśmy odrzucili F01 i D4 to które polecacie? Zdecydowanie A6. Różnica w wykończeniu,wygodzie i ogólnie pomiędzy A5 a A6 jest spora.
grechut Opublikowano 19 Marca 2018 Autor Opublikowano 19 Marca 2018 No dobra, ale czytałem o skrzyniach i wypadają one dość kiepsko. Interesuje mnie tylko automat. Nie kupię klasy wyższej z manualem bo to zbrodnia w biały dzień
grand116 Opublikowano 19 Marca 2018 Opublikowano 19 Marca 2018 Poczekaj ze dwa lata i kup sobie KIA Stinger:) będziesz miał wszystko co ma Audi BMW za polowe ceny
granatowy Opublikowano 19 Marca 2018 Opublikowano 19 Marca 2018 Godzinę temu, grechut napisał: Nie kupię klasy wyższej z manualem bo to zbrodnia w biały dzień Tak samo jak 4-cylindrowy silnik
grechut Opublikowano 19 Marca 2018 Autor Opublikowano 19 Marca 2018 50 minut temu, granatowy napisał: Tak samo jak 4-cylindrowy silnik Nie powiedziałem, że chce 4 cylindry ;P
jedrekx Opublikowano 21 Marca 2018 Opublikowano 21 Marca 2018 W dniu 19.03.2018 o 20:43, grechut napisał: No dobra, ale czytałem o skrzyniach i wypadają one dość kiepsko. Interesuje mnie tylko automat. Nie kupię klasy wyższej z manualem bo to zbrodnia w biały dzień s-tronic wypada kiepsko? to nie wiem co za artykuły czytałeś... s-tronic ma jeden zasadniczy problem - mechatronikę.. kiedyś to kosztowało krocie, ale teraz to już nie są gigantyczne pieniądze. po prostu trzeba mieć świadomość, że kiedyś może się przytrafić i tyle. a tak to tylko zmieniać olej co 60 tys i śmigać
KaMjEd Opublikowano 21 Marca 2018 Opublikowano 21 Marca 2018 29 minut temu, jedrekx napisał: s-tronic wypada kiepsko? to nie wiem co za artykuły czytałeś... s-tronic ma jeden zasadniczy problem - mechatronikę.. kiedyś to kosztowało krocie, ale teraz to już nie są gigantyczne pieniądze. po prostu trzeba mieć świadomość, że kiedyś może się przytrafić i tyle. a tak to tylko zmieniać olej co 60 tys i śmigać Zapomniałeś jeszcze o różnego rodzaju problemach z zaworkami w skrzyni. Z Palącym się zestawem sprzęgieł oraz hałasującą dwumasą. Ogólnie bardzo dobra skrzynia, tylko nie koniecznie nie zawodna.
jedrekx Opublikowano 21 Marca 2018 Opublikowano 21 Marca 2018 o tych problemach słyszałem... ale w pierwszych wersjach DSG/S-tronic sprzed ponad 10-ciu lat
XXXXXXX Opublikowano 21 Marca 2018 Opublikowano 21 Marca 2018 (edytowane) Znajomy też miał podobne problemy w A7 Edytowane 21 Marca 2018 przez XXXXXXX
grechut Opublikowano 21 Marca 2018 Autor Opublikowano 21 Marca 2018 Pany a orientujecie się może jak to jest z podatakmi w DE? Otóż jak np. kupię auto w Belgii to w DE płacę jakiś podatek czy tylko podatek drogowy, przerejestrowanie i OC?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się