Jump to content

XXXXXXX

Pasjonat
  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About XXXXXXX

Informacje

  • First name
    Michał
  • Location
    Centrum

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2003
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

448 profile views
  1. Front radia jest z A4 B6/B7, a tył radia jest np. z A6 C5 i dlatego tak działa - trzeba oddać do kogoś kto zmieni eprom w radiu na taki z B6/B7 - na 100% przerabiałem temat - po wyciągnięciu radia numery pewnie będą miały początek inny niż 8E0, no chyba że radio jest normalne, a eprom jest już wrzucony z innego modelu w A6 C5 są chowane gałki, i można powiedzieć że "piny" są pomylone i dlatego działa to tak a nie inaczej
  2. Kupię Tunel z b7 w bdb stanie 2din + kosz 2din (najlepiej w zestawie)
  3. Ma ktoś opis jak to podłączyć? W 1 poście zdjęcie wygasło
  4. XXXXXXX

    Czujniki PDC

    Witam, planuję montaż PDC przód i tył w mojej B7 w związku z czym mam pytanie - sprawdzał ktoś czy w A4 B6/B7 działają czujniki parkowania o numerach np. 1S0919275 itp. montowane w B8 itp. - chodzi mi o kompatybilność ze sterownikami np. 8e0919283A/C/E lub innych 8 kanałowych z A4 8E Czujniki parkowania np. w A4 B7, A6 C6, VW T5 montowane są czujniki z początkiem 7H0 - czyli bazowo z T5. W T5 przedliftem są czujniki z początkiem 7H0 (duże), a po lifcie już 1S0 (małe, te które są już np. w A4 B8 itp.), z czego też wnioskuję że teoretycznie powinny działać Czy ktoś się orientuje?
  5. Znajomy też miał podobne problemy w A7
  6. To masz odpowiedź w pewnym sensie.. Zrób geometrie, wyważ koła - zobacz co się będzie działo - i zobacz czy opony są jeszcze dobre bo może już są podcięte i powodują wibracje - jeśli nie to to może być również zużyta podpora wału
  7. 1. może być jakaś usterka jeszcze w sterowniku PDC - może jest gdzieś przetarta wiązka, któryś z czujników jest zle podpięty / kostka nie siedzi, piny zaśniedziałe lub coś w tym stylu - kalibrować nie trzeba - w kodowaniu wybierasz tylko w jakim samochodzie jest to zamontowane (a3/a4/a6...) - najlepiej podłączyć VCDSa i sprawdzić jakie są błędy, ale jak wcześniej działało to zapewne kodowanie będzie OK 2. To kabel od czujnika temperatury zewnętrznej - jeżeli połamało ci się jego mocowanie - to można sobie poradzić "trytytką" - wystarczy zamocować go tak, aby o nic nie zahaczył i nie został wyrwany - montowany jest miedzy chłodnicą a zderzakiem 3. niestety - nie pomogę
  8. We wszystkich wzmacniaczach BOSE do A4 B5 sedan oraz A8 D2 pinout wygląda tak samo
  9. W innym wątku dzisiaj o tym pisałem Sam u siebie dokładałem BOSE i miałem problem ze znalezieniem sprawnych głośników przednich i tylnych i różnie kombinowałem... wszelakie głośniki nie fabryczne które nie są 2 OHMowe pod wzmacniaczem BOSE grają jak kupa, kupiłem nawet 3 zestawy do B5 niby igły sprawne po 200-400zł, a musiałem odsyłać bo i tak zawsze jakiś głośnik charczał. Ale znalazłem rozwiązanie czytając różnorodne fora - i skompletowałem zestaw w następujący sposób: Głośniki przód z A8 D2 - 2002r (głośniki te są w obudowach - przez co podejrzewam że rzadziej były żyłowane i puszczane na full, bo łupią bez tej tuby całkiem nieźle - a są to te same głośniki co w B5) Głośniki tył drzwi z A4 B5 2000r - bo akurat tego pełno Głośniki tył półka z TT 2004r (w Audi TT w miarę świeży rocznik zrobi swoje, jak i to że sporo ludzi używało tego samochodu jako zabawkę to też raczej wyżyłowane nie są - też dokładnie te samo głośniki co w B5) Wzmacniacz z A8 D2 - okablowanie jest p&p z tym w A4 B5 sedan, a wzmacniacz jest minimalnie mocniejszy i lepiej wysterowany na przednie głośniki (takie mam wrażenie, bo miałem i ten z A4 B5 lift)
  10. Polecam głośniki z Audi TT 8N w półkę (można dostać z roczników 03-04 w całkiem ładnym stanie a są identyczne jak w B5 sedan), a głośniki przednie w drzwi z Audi A8 D2 tylko wykręcić z subwoofera i przełożyć dystans ze starych głośników
  11. zakodowałeś w radiu vcdsem że jest podłączona zmieniarka??
  12. Sorry że odgrzewam kotleta - ale mam pytanko: Czy ktoś już zakładał osłonę z VR5 zakrywającą pompę ABS do 2.7BiTurbo w S4 B5? Chciałbym sobie przykryć burdel koło pompy ABS i zbiorniczków wspomagania i spryskiwaczy , ale nie wiem czy rura dolotowa nie będzie przeszkadzać w jej założeniu ?
  13. jak dobrze się poszuka to się trafi ori za grosze... ja swój kupiłem za 40zł razem z przesyłką (czyli za ok. 25zl), z całymi zawiasami - trochę miłości - czyszczenie materiału i troszkę dressingu do plastików i jak nówka
  14. XXXXXXX

    Ori xenon

    występuje, ale jest on delikatny, nie tak jak w nowszych modelach audi od skrajnych pozycji dol góra
  15. XXXXXXX

    Vag sprawdzanie

    jak nie będziesz go cisnął, powinieneś machnąć ta odległość kiedyś 1.9 TDI AJM 115ps z 5b skrzynia ~1100km zrobiłem a prędkość na trasie była różna, a w przewadze 110-120km/h VCDS raczej ci nie obliczy spalania
×
×
  • Create New...