Skocz do zawartości
IGNOROWANY

nieprawidłowy przepływ oparów evap audi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam dzisiaj jadac spokojnie nagle zaswiecił się czek podpiełem kompa i tu takie żeczy

-nieprawidłowy przepływ oparów evap

-niski próg sprawności kata

Wyskoczył jeszcze jeden związany był z cylinder 1 bank1 opisze ten błąd puznie bo narazie nie mam dostepu do kompa

Nie moge tych błedów skadowac.

Co sie dzieje z moim autkimem

Opublikowano

Wstaw screen z błędami.

Opublikowano (edytowane)
34 minuty temu, przem8 napisał:

Wstaw screen z błędami.

Błedy udało się wykasować ale zpewne muszę coś wymienic, tylko co? Mam tylko fotki.

IMG_20180322_195010.jpg

IMG_20180322_194943.jpg

IMG_20180322_194819.jpg

Edytowane przez karol8308
Dodać tekst
Opublikowano

Cyka Ci ten zaworek z węglem aktywnym (n80) na biegu jałowym? Pozostałe błędy to wina drugiej sondy (za katem) i możliwe, że też katalizator kończy żywot.

Opublikowano (edytowane)

Co do cykania tego zaworka to nie zwróciłem uwagi ale tankowałem sie  to przy odkrecaniu korka wlewu paliwa było wszystko ok nie było żadnego sykniecia zassania powietrza

A co do kata to ,duże są to koszta?

Założenie emulatora na to sąde pomoże?

Jaki ma być emulator?

Edytowane przez karol8308
Dodać tekst
Opublikowano
6 minut temu, karol8308 napisał:

Co do cykania tego zaworka to nie zwróciłem uwagi ale tankowałem sie  to przy odkrecaniu korka wlewu paliwa było wszystko ok nie było żadnego sykniecia zassania powietrza

A co do kata to ,duże są to koszta?

Założenie emulatora na to sąde pomoże?

Jaki ma być emulator?

Nie wiem jakie masz podejście do ekologii ale najtaniej to wybebeszyć środek i potem wyłączyć sondę w ecu u tunera i przy okazji zrobić program :D Emulator jeśli już to kątowy.

To sprawdź czy występuje to cykanie przy puszcze filtra powietrza (przy nim jest ten zaworek) i czy są szczelne połączenie od niego.

Opublikowano

Napewno sprawdze te ckanie czy wystepuje,dzis wyjechałem w trase i wrucę za pare dni,napewno sie odezwe po przyjezdzie, a co do kata to napewnno kupiłbym nowy ale z tego co się zorientowałem to są drogie.Napewno wolałbym włożyc nowy kat.

Opublikowano

Możliwe że zawór oparów się zawiesza. Ja wykasowałem i błąd nie powrócił. Zrób test kata w programie i podjedź na analizę spalin. Będziesz wszystko wiedział. W razie czego zrobisz zamiast kata DP. No chyba że chcesz kata to kilka stówek szykuj.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...