Skocz do zawartości

karol8308

Pasjonat
  • Postów

    74
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O karol8308

Informacje

  • Imię
    Karol
  • Miasto
    Kolno

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

595 wyświetleń profilu

Osiągnięcia karol8308

2

Reputacja

  1. Napewno sprawdze te ckanie czy wystepuje,dzis wyjechałem w trase i wrucę za pare dni,napewno sie odezwe po przyjezdzie, a co do kata to napewnno kupiłbym nowy ale z tego co się zorientowałem to są drogie.Napewno wolałbym włożyc nowy kat.
  2. Co do cykania tego zaworka to nie zwróciłem uwagi ale tankowałem sie to przy odkrecaniu korka wlewu paliwa było wszystko ok nie było żadnego sykniecia zassania powietrza A co do kata to ,duże są to koszta? Założenie emulatora na to sąde pomoże? Jaki ma być emulator?
  3. Błedy udało się wykasować ale zpewne muszę coś wymienic, tylko co? Mam tylko fotki.
  4. Witam dzisiaj jadac spokojnie nagle zaswiecił się czek podpiełem kompa i tu takie żeczy -nieprawidłowy przepływ oparów evap -niski próg sprawności kata Wyskoczył jeszcze jeden związany był z cylinder 1 bank1 opisze ten błąd puznie bo narazie nie mam dostepu do kompa Nie moge tych błedów skadowac. Co sie dzieje z moim autkimem
  5. karol8308

    czujnik Kąta skrętu

    czujnik wymieniony kontrolki się nie świecą wszystko ok
  6. może sprawdz kostkę stacyjki
  7. karol8308

    czujnik Kąta skrętu

    witam Mam problem z pomarańczową kontrolką od ESP i czasami zapala ABS ale kilka razy zapale i zgaszę zapłon i kontrolka ABS gaśnie (raz gaśnie raz się świeci) , czasami gaśnie od razu, dodam że auto stało 5 miesięcy nie jerzdzone wcześniej nie było problemu . Podłączyłem kompa no i trzy błędy: 1826 Sterting Angle Sensor - G85-, voltage supply terminal 30 778czunik skrętu kół (g85) uszkodzony x2 jak wykasuje to dwa zostają , jeden podwójny da rade wykasować (778) , i jeden 778 i 1826 nie da rady wykasować gdzie jest ten czujnik? czy to jest ten pod kierownicą . 8E0953541C -czy to jest ten czujnik.
  8. tak parują jak jade powyżej 100K/h wtedy wyłącza się wentylator to znaczy słychac jak chodzi ale nigdzie nie dmucha ani na nogi ani na szybe po prostu nigdzie ale słychać jak chodzi,chyba że włączę spryskiwacze to wtedy zalączy się na 30s i spowrotem to samo. na postoju chodzi i dmucha wszędzie tam gdzie chce do pewnej prędkości chodzi normalnie filtr wymieniony dalej to samo.
  9. ok wymienię filtr, mógłbyś bardziej wytłumaczyć co ma filtr do tego.
  10. silniczki sprawdzałem niby są wszystkie sprawne , tak jak pisałem wcześniej że na postoju nie ma wielkiej różnicy dmuchawa chodzi bardzo dobrze ale jak jade powyżej setki to wtedy tak jak by chodzila ale nie dmuchała włącze spryskiwacze i na 30s chodzi normalnie lecz po 30s to samo, komputer nie pokazuje żadnych błędów
  11. nie mam żadnych błędów.gdzie są te silniczki.który silniczek jest za to odpowiedzialny?
  12. mam problem z nadmuchem ciepłego lub zimnego powietrza do środka do auta, jechałem do pracy i nagle zaczeły rosieć szyby zauważyłem że znikł,przestał działać nadmuch ale gdy włączyłem spryskiwacze to nadmuch zaczoł chodzic jakieś 20s i przestał. Gdy ponownie włączyłem spryskiwacze znów nadmuch zaczoł chodzić i tak w kółko. ustałem na parkingu silnik normalnie chodził i wetylator odziwo zaczoł chodzić lecz nie na pełnych obrotach, ale chodził , włączyłem spryskiwacze i wetylator wskoczył na wyższe obroty po 20s wetylator znowy zwolnił . Podczas jazdy wentylator nie chodzi chyba że będę co 20-30s włączał spryskiwacze
  13. sprawdzę i się odezwę ale podejrzewam że dopiero w weekend
  14. czyli muszę rozebrać boczki?? ostatnio zauważyłem że prawe lusterko tak jak by się lekko podgrzewało bo po jakimś czasie zaczynają znikać z niego krople wody a na lewym nic się nie dzieje
  15. moduł komfortu mialem wymieniany
×
×
  • Dodaj nową pozycję...