karol8308 Opublikowano 22 Marca 2018 Opublikowano 22 Marca 2018 Witam dzisiaj jadac spokojnie nagle zaswiecił się czek podpiełem kompa i tu takie żeczy -nieprawidłowy przepływ oparów evap -niski próg sprawności kata Wyskoczył jeszcze jeden związany był z cylinder 1 bank1 opisze ten błąd puznie bo narazie nie mam dostepu do kompa Nie moge tych błedów skadowac. Co sie dzieje z moim autkimem
karol8308 Opublikowano 22 Marca 2018 Autor Opublikowano 22 Marca 2018 (edytowane) 34 minuty temu, przem8 napisał: Wstaw screen z błędami. Błedy udało się wykasować ale zpewne muszę coś wymienic, tylko co? Mam tylko fotki. Edytowane 22 Marca 2018 przez karol8308 Dodać tekst
przem8 Opublikowano 22 Marca 2018 Opublikowano 22 Marca 2018 Cyka Ci ten zaworek z węglem aktywnym (n80) na biegu jałowym? Pozostałe błędy to wina drugiej sondy (za katem) i możliwe, że też katalizator kończy żywot.
karol8308 Opublikowano 22 Marca 2018 Autor Opublikowano 22 Marca 2018 (edytowane) Co do cykania tego zaworka to nie zwróciłem uwagi ale tankowałem sie to przy odkrecaniu korka wlewu paliwa było wszystko ok nie było żadnego sykniecia zassania powietrza A co do kata to ,duże są to koszta? Założenie emulatora na to sąde pomoże? Jaki ma być emulator? Edytowane 22 Marca 2018 przez karol8308 Dodać tekst
przem8 Opublikowano 22 Marca 2018 Opublikowano 22 Marca 2018 6 minut temu, karol8308 napisał: Co do cykania tego zaworka to nie zwróciłem uwagi ale tankowałem sie to przy odkrecaniu korka wlewu paliwa było wszystko ok nie było żadnego sykniecia zassania powietrza A co do kata to ,duże są to koszta? Założenie emulatora na to sąde pomoże? Jaki ma być emulator? Nie wiem jakie masz podejście do ekologii ale najtaniej to wybebeszyć środek i potem wyłączyć sondę w ecu u tunera i przy okazji zrobić program Emulator jeśli już to kątowy. To sprawdź czy występuje to cykanie przy puszcze filtra powietrza (przy nim jest ten zaworek) i czy są szczelne połączenie od niego.
karol8308 Opublikowano 23 Marca 2018 Autor Opublikowano 23 Marca 2018 Napewno sprawdze te ckanie czy wystepuje,dzis wyjechałem w trase i wrucę za pare dni,napewno sie odezwe po przyjezdzie, a co do kata to napewnno kupiłbym nowy ale z tego co się zorientowałem to są drogie.Napewno wolałbym włożyc nowy kat.
GRADIENT Opublikowano 28 Marca 2018 Opublikowano 28 Marca 2018 Możliwe że zawór oparów się zawiesza. Ja wykasowałem i błąd nie powrócił. Zrób test kata w programie i podjedź na analizę spalin. Będziesz wszystko wiedział. W razie czego zrobisz zamiast kata DP. No chyba że chcesz kata to kilka stówek szykuj.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się