Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pomoc przy zaworze N290


Mickprodigy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam taką prośbę do was . Czy możecie mi napisać jakąś instrukcję jak poprawnie wymienić zawór N290 znajdujący się na pompie wysokiego ciśnienia ?

Wymieniłem zawór , uruchomiłem napełnianie układu ( tzn pompę wstępną ) , no i auto nie odpala. Rozrusznik kręci ale nie pali ?

Jakieś porady ? oczywiście pod zaworem nie było żadnych opiłków anie żadnego syfu :)
silnik 2.0 tdi 143 hp

z góry dziękuję i Pozdrawiam

Edytowane przez Mickprodigy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Doradźcie czy jest sens próbować odłączyć aku na 30 min ?
Jest to możliwe że złapał tryb awaryjny przy wymianie zaworu ?

Nie wierzę że nikt nie potrafi z was pomóc przy moim problemie ...
Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie to niema żadnej specjalnej procedury, sam wykręcałem dwa razy ten za wór i żądnych problemów nie było,

vcds nie pokazuje żadnych błędów ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Włącz kilka razy  z poziomu vcds pompkę elektryczną, możesz tez sprawdzić podczas kręcenia czy buduje ciśnienie na szynie CR.. Jeśli wszystko ok nie wywala błędów to musi zaskoczyć..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam 

Otóż wszystko ok, napelniany był kilka razy lecz nie budował  ciśnienia. Pompa i jej stan był odrzucony na starcie, okazało się że zaworek zwrotny znajdujący się w głowicy pompy zawiesił się w pozycji otwartej i pompa nie była w stanie nabić ciśnienia. 

Po tym fakcie walka dalszą trwa, w planach dostanie się do tego zaworu i próba go ożywienia. 

Pozdrawiam i będę informował o jakichś postępach prac. Swoją drogą to jak ktoś ma pompę Bosch CP 4 to w środku nie ma co się zepsuć :-) 

Pozdrawiam i dzięki za zainteresowanie 

Postaram się wrzucić zdjęcia z naprawy :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Ponownie
Ok wszystko chodzi , udało mi się uporać z zaworem zwrotnym na pompie, ale ...

wymiana zaworu który dawkuje paliwo do pompy nie spowodowało usunięcia błędu i odcinki silnika przy 3300 obrotów silnika .
błąd to : 5213 - Fuel Rail/System Pressure
          P0088 00 [101] - Too High
          Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 245787 km
                    Date: 2018.03.23
                    Time: 17:58:25

Moje podejrzenie pada na zawór znajdujący się na dystrybutorze . Oba zwory pracują i się wysterowują wydaje mi się prawidłowo. Pracują przy przyspieszaniu w granicy 30-45 %

Jak by ktoś z was mógł mi powiedzieć czy oba zawory się podobnie u was zachowują ?

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozwiązałeś problem?  Napisz co się stało. Chyba dopadła mnie taka sama awaria bo po kontroli czy nie ma opiłków w pompie auto nie odpala. Odpowietrzanie nic nie daje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...