thawk Opublikowano 28 Marca 2018 Opublikowano 28 Marca 2018 (edytowane) hej, powoli przymierzam się do pogodzenia się z katalizatorem w mojej B7 - wstawiłem DP przeszło 2 lata temu, auto dłubnięte na 250KM i wczoraj na przeglądzie auta żony, znajomy poinformował mnie, że od maja mają zacząć badać skład spalin jako pierwszy test przy przeglądzie i polecił mi ogarnąć moje auto... Szczerze mówiąc, pasuje mi DP ale skoro mam mieć problemu z przeglądami to wolę ogarnąć to za wczasu, póki ceny katalizatorów nie wystrzelą jak cześć ludzi zacznie je lawinowo wstawiać... mam pytanie jaki kat najlepiej wstawić, żeby spełnić EURO4 i nie zdusić auta za mocno? z tego co się naczytałem na zagranicznych forach polecają kat z wkładem metalowym - znalazłem coś takiego: http://rm-motors.pl/pl/katalizatory/198-katalizator-sportowy-mos-30-euro-3-.html#/srednica_katalizatora-120_mm/dlugosc_calkowita-240_mm/norma-euro_4/przepustowosc-200_cpsi czy ktoś miał okazję montować powyższego kata u siebie i chce podzielić się opiniami, czy spełni normę EURO4 w 2.0 TFSI? czy lepiej iść w Magnaflow ceramiczne? http://www.rpmotorsport.pl/katalizator-magnaflow-okragly-euro-euro-64mm-3500ccm-99656hm-p-31217.html z góry dzięki za info i pozdrawiam Edytowane 5 Kwietnia 2018 przez thawk
black4 Opublikowano 28 Marca 2018 Opublikowano 28 Marca 2018 Witam! Dołączam się do pytania. Czy ktoś ma aktualne info ? PS. THAWK chyba jedną 5-kę za dużo wstawiłeś w mocy auta Pozdrawiam
thawk Opublikowano 28 Marca 2018 Autor Opublikowano 28 Marca 2018 haha dzięki za info - już poprawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się