oneskypemen Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Opublikowano 2 Kwietnia 2018 (edytowane) Witam serdecznie, Mam do was pytanie odnośnie błędu który pojawił się po wymianie dwóch zamków. Nadmieniam że, wszystko zaczęło się od rozładowanego akumulatora. Moje przypuszczenia padły na zużyty akumulator, niestety po wymianie okazało się że to nic nie dało i nadal po dwóch dniach postoju nie ma możliwości odpalenia samochodu. Już wcześniej prawy zamek pasażera i lewy tylny nie pokazywały na FIS otwarcia drzwi, ale nie miałem czasu by wyeliminować problem. Natomiast po problemie z rozładowanym akumulatorem postanowiłem wymienić zamki. Wszystko wróciło do normy tak samo komunikaty o otwartych drzwiach. Pojawił się również problem z wiązka lewych drzwi kierowcy a więc zdjąłem tapicerkę i zacząłem zabawę z wymianą wiązki. Zauważyłem również że, ktoś już wcześniej pozbył się kostki i zlutował przewody bezpośrednio z wiązką w drzwiach. Więc zrobiłem podobnie dałem nowe przewody i wszystko polutowałem, założyłem rurki termokurczliwe. A później zabezpieczyłem przewody taśmą izolacyjną tylko że, była to oczywiście materiałowa tak jak oryginalna. Po złożeniu wszystkiego napotkałem kolejny problem drzwi się nie otwierały, co się okazało jeden pin w module całkowicie odpad. A więc zaczęła się znów zabawa i wymieniłem pin wlutowując nowy, wszystko zaczęło znów działać. Przestał mrugać również trójkąt awaryjnych i spadł pobór prądu praktycznie do zera, niestety wszystko trwało krótko bo już na drugi dzień pojawił się znów problem. Po przejechaniu odcinka Kraków - Bochnia i zamknięciu drzwi cały czas miga trójkąt po odstawieniu samochodu na 48h nie mam możliwości jego odpalenia. Co dziwne pokazał się błąd drzwi lewych tylnych którego wcześniej nie było, to mnie bardzo zdziwiło dlaczego po wymianie dwóch zamków nagle pojawił się problem na trzecim gdzie go nie było. Zauważyłem również że, czasami trójkąt gaśnie i spada pobór prądu. Ale to jest dosłownie jak na loterii Na VAG'u wyświetla się komunikat, nadmieniam również że drzwi działają poprawnie tzn zamykają się i otwierają tak samo świeci czerwona lampka otwartych drzwi i jest to pokazywane na FIS. Zaobserwowałem jeszcze jedna ciekawą rzecz dziś rano. Mianowicie myślałem że, zamknąłem samochód wieczorem jednak tego nie zrobiłem. Lecz to okazało się ciekawym tropem. Sprawdzając dziś akumulator, napięcie nie spadło tak samo sprawdziłem pobór prądu też w porządku. Wygląda na to że, gdy samochód jest zamknięty centralnym. MK nie może przejść w stan spoczynku i cały czas mruga trójka awaryjnych. Po otworzeniu samochodu lampka i oświetlenie wnętrza gaśnie i prąd jest równy 0A Hmm może ktoś ma jakiś pomysł? Ktoś może również boryka się z podobnym problemem. Jesli tak proszę serdecznie o jakąś wskazówek, będę bardzo wdzięczny ? Pojawiły się również sporadyczne błędy: 1803 Nieznany kod błędu zwarcie do plusa - zauważony tylko raz przy kasowaniu błędów 1331 Moduł sterujący drzwi kierowcy - J386 uszkodzenie - zauważyłem dosłownie dwa razy po wykasowaniu nie powrócił Edytowane 2 Kwietnia 2018 przez oneskypemen
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się