Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Problem z uruchamianiem silnika


mewa506

Rekomendowane odpowiedzi

witam koledzy problem rozwiązany !!!!pompa paliwowa a dokładniej w niej jest jakiś zaworek powrotny który siadł i niestety nie można go wymienić całą pompę trzeba kupić!!! pompa jest okej poprostu na start pompuje paliwo które sie cofa bo zaworek nie trzyma i jest do odpalenia zasłabe ciśnienie!! wię narazie będę śmigał tak jak jest poczekam aż pompa zacznie szwankować bo bezsensu wymieniać całą teraz

!!!!!!! pozdrowionka i dziękuje za pomoc koledzy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie musisz wcale tak jezdzic wystarczy ze w uklad paliwowy wrezasz taki zaworek i sprawa załatwiona

nie trzeba wymieniac pompki skoro to tylko zaworek i tez nie trzeba czekac az pompka padnie zeby auto dobrze paliło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam koledzy :)

I jak problemy z odpalaniem?

Ja ze swoim też mam podobny problem... gdy autko postoi przez noc to przy odpalaniu muszę bardzo długo kręcić, a najczęściej dopiero za drugim razem odpala, a jak już raz odpali to następnym razem w miarę szybko łapie.

Co to może być i jak to zdiagnozować? VAG nic nie pokazuje...

Pozdrawiam!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam podpinam sie do tematu

u mnie po przekręceniu zapłonu niesłychać pompy paliwa i przez cały czas myślałem ze tak ma być auto odpala prawie normalnie tzn nie na dotyk ale musi sie przekręcić chwile

jak moge sprawdzić pompe?? :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega mstan ma rację - pompa nie pracuje od razu po przekręceniu kluczyka tylko dopiero od chwili włączenia rozrusznika - i tak ma być.

"Włączyc zapłon. Powinna byc słyszalna przez chwile praca pompy" - błąd w książce!

Kolega byko ma LPG - jak z pompą paliwa będzie ok to radzę sprawdzić czy przypadkiem gaz nie zalewa silnika - kolektor jest całkiem długi więc i gazu sporo się tam zmieści - silnik przed odpaleniem musi to "przepompować" żeby dostać tlenu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpinałem węże od gazu na próbę ale nie pomagało... Czyli raczej to nie tego wina.

Teraz zamontowałem taki układzik który załącza pompę paliwa na ok 1-2 sekundy po przekręceniu kluczyka - tak jest u brata w a4 1.8 ADR z 97roku. I na razie pomogło.... ale zobaczymy jak to będzie bo nie miałem za bardzo jak potestować.

Faktycznie ten problem może być spowodowany tym że zaworek w pompie nie trzyma już tak dobrze jak powinien, po dłuższym postoju ciśnienie w układzie nie jest już tak wysokie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...