Brrruno Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Witajcie, dziś po przeczytaniu kilku artykułów na forum znalazłem temat gruszki. Sciagnalem z niej zaślepkę i moim oczom ukazało się urwane cięgno, które spadło z popychacza. Co więcej, podczas dodawania gazu wszystko w środku stoi, nic się nie rusza, ktoś może mi opisać ewentualna naprawe takiej gruszki ?
kipak Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Opublikowano 11 Kwietnia 2018 pewnie masz też uszkodzoną tą membranę w środku , lepiej poszukaj używki można kupić za rozsądne pieniądze ja dorwałem za 100 zł chyba z passata wymiana dosyć łatwa
Brrruno Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Jakie miałeś objawy uszkodzenia? mnie złe chodzi auto na wolnych, samo gaśnie na benzynie (na lpg wszystko gra) mam blad zbyt bogatej mieszanki paliwa i nie mogę się z tym uporać. Jak wykasuje bledy to chwile dobrze chodzi i znów check se zapala i od nowa ta sama bajka...
Brodacz Opublikowano 18 Czerwca 2018 Opublikowano 18 Czerwca 2018 U mnie była pęknięta membrana. Objawy takie jak trochę większe spalanie i brak mocy. Mam tez pytanie odnośnie funkcjonowania tej gruszki. przy dynamicznym dodaniu gazu gruszka ładnie pracuje lecz gdy dodaje gazu powoli zwiększajac obroty nawet nie drgnie. Kolejne pytanie czy gruszka powinna być otwarta cały czas przy większych obrotach tzn. gdy depne auto i trzymam obroty powyżej 3 tys. gruszka otwarta-skrócony dolot? Dajcie znać czy ktoś miał podobne doświadczenia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się