Gość Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Witam. Tym razem nie o moje b8. Wymienialem ze znajomym w jego b8 drążek pośredni między kolumną a przekładnia, ten z dwoma krzyżakami. Stary miał luzy na wieloklinie. I po kolei wyciagnelismy stary który można było wsuwac i wysuwac od początku do końca. Ten nowszy model( uzywany) dało radę złożyć i rozłożyć do połowy a później trzeba było użyć ogromnej siły żeby go rozciągnąć na tyle by zapiac go w przekladni( poszło dopiero mała breszka) a na stole musiałem go złapać o pas i ciągnąć z całych sił żeby się wysunal ze wsunieciem było trochę lepiej. Teraz pytanie czy ktoś wymieniał ten drążek i tak ma być a stary po prostu był już wyrobiony? Czy coś z tym nowym było nie tak? Dodam że na moje oko to po prostu smar który się tam znajdował blokowal dlatego tak ciężko szlo. Ktoś coś doradzi ? Po długim siłowaniu i skreceniu wszystkiego wszystko działa. Mam tylko obawę za co odpowiada ta regulacja na nim? Bo kierownica reguluje się w kolumnie u gory. Pozdrawiam. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się