Norbi2 0 Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 witam mam pytanko ostatnio ubywa mi płynu chłodzącego nigdzie nie widać wycieku może to pompa wody ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 jak ubywa,to musi byc wyciek,pompe mozesz sprawdzic na postoju,odkrec korek od pojemnika i obserwuj,powinienes widziec cyrkulacje plynu,jesli pompa jest walnieta-temperatura silnika wzrasta,bo nie ma chlodzenia-moze tylko uszczelka-najlepiej postaw auto w garazu,na kilka dni,zdejmij oslone pod silnikiem i obserwuj-na pewno gdzies kapnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekce 1 Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 może być dużo przyczyn ubytku płynu proponuje przeprowadzić test szczelnosci układu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CoLo 0 Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 Masz LPG więc Ja na twoim miejscu posprawdzał bym dobrze przewody i opaski bo dość często tam ucieka płyn. Miałem nie tak dawno podobny problem i okazało się iż jedna opaska była luźna jak cholera...Dobrze popatrz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guregoru 2 Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Poszukaj na takim trójniku przewodów chłodniczych z przodu (ciężko mi powiedzieć gdzie dokładnie ale gdzieś koło zderzaka chyba) bo tam najczęściej cieknie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebeliant26 0 Opublikowano 20 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 Jesli nie widac wyciekow to najprawdopodobniej bedzie uszczelka pod glowica, plyn wyparowuje w czasie jazdy jak splywa po silniku i dlatego nie widac wyciekow. A sprawdzales czy nie przybywa Ci czasami oleju ?? ja bym stawial na uszczelke pod glowica, ale najpierw sprawdz wszystkie przewody ukladu chlodzenia na wszelki wypadek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy1122 0 Opublikowano 20 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 jak by uszczelka pod głowicą to by miał olej w płynie chłodzącym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebeliant26 0 Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 nie koniecznie, u mnie np. tak nie bylo a po wymianie uszczelki wszystko wrocilo do normy, plyn nie ubywal i silnik przestal sie szybciej grzac... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się