Skocz do zawartości

rebeliant26

Pasjonat
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O rebeliant26

Osiągnięcia rebeliant26

0

Reputacja

  1. przyczyna falowania obrotow tez nie musi byc nieszczelna odma, u mnie przykladowo przyczyna bylo zuzycie zaworow, byly nieszczelne tak jak powinny, po zregenerowaniu wszystko sie uspokoilo i jak narazie nie narzekam... ale to sprawdzalbym juz w ostatecznosci, bo jednak troche roboty jest i kosztow przy zdejmowaniu czapki.... najpierw pokombinujcie z odma moze to tylko od tego....[br]Dopisany: 02 Kwiecień 2009, 06:57_________________________________________________proponowalbym tez sprawdzic silniczek krokowy... jesli odma jest ok .
  2. kolego, powinienes miec wiatrak na wiskozie tak jak jest u mnie i on chodzi non stop zaraz po uruchomieniu silnika wiec spokojnie napewno silnik Ci sie nie zagrzeje jesli wszystko masz sprawne jak trzeba.
  3. a moze sterownik komfortu wilgoci zlapal i troche wariuje, u mnie tak bylo tylko ja mialem problem z alarmem bo sam mi sie wlaczal co jakis czas na kilka sekund a pozniej wylaczal... wyjalem ten sterownik , wzielem na noc do domu zeby wysuszyl sie z ewentualnych zawilgocen, a przed ponownym wlozeniem wlozylem w reklamowke i szczelnie zamknelem, i jak narazie jest wsio ok:)
  4. ja tam u siebie wyjelem radyjko ori bez zadnych specjalnych narzedzi kolego, wystarczy tylko czyms je troche podwazyc zeby wyszlo do przodu a pozniej reka juz wyciagnac i odlaczyc kabelki, a co do kodu to jesli odlaczysz aku to po ponownym podlaczeniu radio zapyta o kod wiec najpierw poszukaj tego kodu bo pozniej nie bedziesz mial czego sluchac w aucie ja osobiscie wymienilem sobie na radyjko z CD i ori lezy bezuzytecznie, wiec gdyby ktos chcial to moglbym sprzedac...
  5. Proponuje zmienic termostat i zobaczyc co wtedy bedzie sie dzialo, roboty przy tym wiele nie ma a ikoszt tez nie wielki, szczegolnie jesli zrobisz to sam ...
  6. dokladnie. Mozliwe ze kopulka dostala wilgoci i bylo przebicie, lub wlasnie przewody WN tak jak pisali koledzy wyzej ...
  7. jasna sprawa, ja tak samo jak juz bede robo tak zeby nikt mnie palcami nie wytykal
  8. dzieki slepy, bede czekal no wlasnie ja tez szukalem ori ale jak cene zobaczylem to szybko mi sie odechcialo a tak zalozy sie uniwersalne i tez nie bedzie zle:)
  9. dokladnie ten sam problem mialem i tez kupilem zamiennik i tak samo okazalo sie po zalozeniu ze cos nie tak z nim jest, kupilem ori i wsio jest ok
  10. slepy mam prosbe, moglbys mi napisac jak sie sprawuja te halogeny jak juz sobie zamontujesz, to moze i ja sobie takie zafunduje
  11. Myslalem raczej o jakichs uniwersalnych halogenach nie koniecznie oryginalnych z Audi ...
  12. mam pytanko czy w mojej A4 B5 ADP 1995r. duzym problemem bedzie zamontowanie halogenow w zderzaku?? bo tak juz od jakiegos czasu nad tym sie zastanawiam i nie wiem czy jest sens wogole sie do tego zabierac...?? pomoze ktos??
  13. w tym przypadku cale szczescie powiedzenie ze oszczedny placi dwa razy nie sprawdzilo sie
  14. ja bym Ci radzil wymienic od razu cale kompletne przewody, wydasz troche wiecej ale przynajmniej bedziesz mial glowe spokojna
  15. a moze powiecie co moze byc u mnie...? mam problem ze wskaznikiem poziomu paliwa. caly czas pokazujemi pelny zbiornik, podlaczylem jakis czas temu podkomputer i koles wykasowal mi blad pogrzebal cos przy liczniku i nie powiem bo jakies dwa tygodnie bylo ok, a potem znowu wrocilo do tego samego stanu i znowu pokazuje mi pelny zbiornik... co to moze byc?? bo nie mam pojecia ten fachman powiedzial mi ze juz wczesniej bylo grzebane przy liczniku i to moze dlatego teraz sie tak dzieje, ze niby jakas tam czesc przy tym wskazniku sie pewnie spalila tylko zapomnialem jak on to fachowo nazwal... podlaczalem nawet drugi licznik zeby zobaczyc co bedzie ale tez bylo to samo, a nie sadze ze w tym drugim liczniku tez wskaznik jest uszkodzony i nie wiem co mam z tym zrobic, a troche mnie to denerwuje bo nie lubie jak mam cos niesprawne w aucie... pomozcie!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...