Jump to content
IGNORED

[B5 ADP] Nagły problem z uruchomieniem silnika po nocy


Recommended Posts

Posted

Witam.

Mam taki problem:

Z okazji ze ostatnio noce sa cieplejsze to zostawialem auto na podjezdzie i nagle dzis rano nie moglem go odpalic. Krecilem rozrusznikiem i krecilem az w koncu za ktoryms razem udalo mi sie odpalic ale mozna powiedziec ze na rozruszniku, bo jak krecilem rozrusznikiem to autko odpalalo z trudem az odpalilo, przygazowalem i bylo ok.

Kiedys raz tez mialem taka sytuacje ale bardzo dawno temu jak zostawilem autko na noc na dworze, no i dzis problem powrocil.

Ma kto jakas wizje o co chodzi?? Bede bardzo wdzieczny za pomoc.

Zaraz ide autko podpiac pod kompa moze cos pokaze.[br]Dopisany: 06 Marzec 2009, 14:43_________________________________________________oki panowie podlaczylem sobie auto pod kompa i wyskoczyly mi takie bledy

4 Faults Found:

17733 - Knock-Control: Cylinder 1: Regulation Limit Exceeded

P1325 - 35-10 - - - Intermittent

17735 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1327 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

17736 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1328 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

17734 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1326 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

Czyli chyba takie po poszukalem na forum:

17733 P1325 Cylinder #1 – limit kontroli uderzeniowej osiągnięty

17734 P1326 Cylinder #2 – limit kontroli uderzeniowej osiągnięty

17735 P1327 Cylinder #3 – limit kontroli uderzeniowej osiągnięty

17736 P1328 Cylinder #4 – limit kontroli uderzeniowej osiągnięty

Niezabardzo kumam oco tu biega z tymi kodami ale mysle ze to chyba nie jest wina tych bledow ze auto nie odpalilo:

Gdzie szukac??

Posted

Ja stawiałbym na zużyte przewody WN, aktualnie jest strasznie wilgotne powietrze i mogła iskra uciekać. W takiej sytuacji zawsze w samochodach sprawdzałem kopułkę, palec, przewody i świece. Stawiam na przewody

Posted

Przy dużej wilgotności również nie mogłem odpalić samochodu. Zaznaczam że parkuje w blaszanym nie ogrzewanym garażu. Wymieniłem kopułkę i jak na razie jest oki. Jeśli znów spotkam sięz problemem odpalenia to wymienie kable WN.

Posted

Witam!

Nie wiem jak jest w waszych modelach ale skoro podejrzewacie kable wysokiego napięcia nic prostszego jak w nocy delikatnie zwilżyć kable i jeżeli będzie widać jak prąd zapierdziela po przewodach to należałoby je wymienić.Jak nie przewody to zostaje do sprawdzenia kopułka oraz świeczki :wink4:

pzdr

Posted

niektórzy to nawet wilżyć nie muszą... ostatnio po otwarciu maski w Asterce to widziałem taką choinkę że aż ciężko było uwierzyć...

Posted

Panowie mieliscie racje jak chodzi o iskre ..:)

Dzis zno autko niechcialo odpalic i zauwazylem ze podczas proby odpalania strzelaja pioruny na cewce... :)

Oczywiscie autko po czasie z trudem odpalilo ale wiem ze cewka do wymiany..:)

Dzieki wszystkim za pomoc...:)

Posted

Ja w moim poprzednim aucie czyli 1.8ADR więc bliźniaczej jednostce miałem wrażenie że problem mógłby być identyczny z twoim.Niby iskra na świecach była ale po wykręceniu ponownym były mokre.Wymieniłem kable WN wraz z cewką ,świece i nic nie dawało.Laweta-i wizyta w ASO i diagnoza .... uszkodzony zawór w pompie paliwowej-koszt 270 zł i autko chodziło.Zmiana oleju i filtra oczywiście za jednym podejściem.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...