Skocz do zawartości

Copywriter

Pasjonat
  • Postów

    136
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Copywriter

Osiągnięcia Copywriter

0

Reputacja

  1. Witam! Jak w temacie, proszę podajcie mi nr czujnika ABS do Audi A4 ADP 1.6. Ori lub zamiennik - jest tego trochę na Alledrogo, ale nie wiem który, a muszę wymienić w prawym przednim kole. Jeśli już temat był to sorry, ale nie widziałem nigdzie... Byłem dziś u elektryka i postawił właśnie taką diagnozę, jeśli jest jeszcze inny sposób na to by to naprawić to czekam na info (jakiś miesiąc temu wymieniałem klocki z przodu i jakieś 1.5 tyg temu mi się zapaliło na blacie ABS i wykrzyknik - najpierw sporadycznie, a teraz już za każdym razem).
  2. Dzięki! Kupię wleję i mam nadzieję mieć spokój! ;] A pamietasz nazwę? Albo link?
  3. Odkąd założyłem gaz mam niewielkie wycieki w 3 miejscach na łączeniu węży płynu chłodniczego... Dokręcanie obejm i opasek na niewiele się zdaje... Moje pytanie: Czy jak kupię uszczelnaicz do chłodnic i wleję to niczego nie rozp...?
  4. Copywriter

    Ile pali Wam gazu?

    To dużo Ci pali... Mi koło 11 w mieście... A co do temperatury... Niedogrzany motor = większe spalanie...
  5. A tak nawiasem mówiąc... Oponki 60? a nie 65? Licznik Ci nie przekłamuje?
  6. A nie łatwiej oddać furę i prosić o zwrot kasy? Masz do tego prawo
  7. Mi auto też się dogrzewało! A co do zasysania węża... niekoniecznie musisz mieć tak samo. Zobacz jednak gdzie się wpięli... Może jednak popieprzyli i wpięli się w przepustnicę... Jak to sprawdzić? znajdź gdzie masz węże od reduktora i popatrz gdzie wchodzą wychodząc z reduktora...
  8. Polecam mój wątek.. Miałem podobny problem -> ROZWIĄZANIE tutaj http://www.a4-klub.pl/smf/b5_adp_gdzie_poprawnie_powinien_byc_wpiety_reduktor_w_16_adp-t121284.0.html
  9. Kopułka ma w środku grafitowy palec. On się ukruszył pewnikiem.
  10. Boscha olej! TYLKO NGK! Sprawdź kopułkę.. Może zmieniając świece się ukruszyła do reszty... Przewody zmieniałes? Ja zaleciłbym wymianę przewodów również!
  11. Najpierw popuszczą węże na łączeniach (u mnie tak było), a później możliwa jest usterka uszczelki pod głowicą.. Przegrzejesz motor. Postaraj się znaleźć przyczynę.
  12. Może po wymianie termostatu wciąż masz zapowietrzony układ? Sprawdź czy oba węże od nagrzewnicy są gorące.. Moze też pompa niedomagać... na postojach.
  13. Ale Ci naściemniali!!! Masz źle wpięty reduktor!!! Poczytaj o tym w moim wątku!!! http://www.a4-klub.pl/smf/b5_adp_gdzie_poprawnie_powinien_byc_wpiety_reduktor_w_16_adp-t121284.0.html Zakładałem w lutym. Prawie miesiąc dochodziłem co spartolili!
  14. Witam, jak w temacie... czy mogę owinąć czymś czujnik temperatury na reduktorze, mam ustawioną temperaturę 25st. przez gazowników... Nizej już bym nie chciał a momentami - nie zawsze, trzeba przejechać spory kawałek nim przełączy na gaz... Czy to poprawi coś i zmieni?
  15. Wymiana banalna! Wymieniałem sam rok temu na alledrogo płaciłem jakies 40zł
×
×
  • Dodaj nową pozycję...