Wandej 211 Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 W takim razie wszystko się zgadza, co do kosztów, to niektórzy magicy (np. mój mechanior) potrafią wymienić paski w 1.6 bez rozbierania przodu. to nie jest trudne... z kanału mozna odrecic srube ktora napina wieloklin i zdjac to juz nie problem. A przy pompie odkreca sie tylko 3 male sruby ktore sa tez dosc nisko od kola pasowego i zaklada drugi pasek... godzina roboty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebeliant26 0 Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 ja w tym tygodniu robilem maly remoncik glowicy i przy okazji wymienialem pasek rozrzadu. dodam ze wszystko robilem sam razem z kumplem, tylko planowanie robili mi z zakladzie. planowanie kompletne glowicy, wkrecenie nowej szpilki od kolektora wydechowego, zatulejowanie dwoch gniazd swiec zaplonowych bo zerwane gwinty byly - 240zl uszczelka pod glowice - 110zl pasek rozrzadu - 120zl pasek napędu pompy wodnej - 12zl uszczelka po kolektor wydechowy - 3zl szt. plyn do chlodnicy - 40zl Dodatkowo wymienilem kolektor wydechowy bo mialem pekniety, ale to mozna powiedziec ze to troche na lewo skombinowany wiec nic mnie nie kosztowal i samochodzik teraz o wiele lepiej sie sprawuje:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się