pari2104 0 Opublikowano 4 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2018 Witam wszystkich chciałbym skontrolowac u siebie w jakim stanie są wtryski potrzebował bym numery na jakich kanałach można to sprawdzić i jeśli ktoś wie jakie wartości powinny tam być żeby przyruwnać do swoich i ewentualnie myśleć o wymianie. Silnik 1.9 Tdi 130 km. Dziękuję pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tracer39 20 Opublikowano 4 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2018 (edytowane) Pompowtryski to grupy 013, 018, 023. Zrób logi statyczne, wrzuć je na tą stronę http://vaglogi.pl/ a linki podaj tutaj. Poniżej masz opisane jak robić logi. Edytowane 4 Maja 2018 przez Tracer39 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pari2104 0 Opublikowano 5 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2018 13 godzin temu, Tracer39 napisał: Witam niestety z przyczyn technicznych nie mogę dodać linku wiec wypisze ,silnik rozgrzany 90 stopni Grupa :013 -0.33 mg/H -0.14 mg/H 0.54 mg/H -0.07 mg/H Grupa ;018 0.00 0.00 0.00 0.00 Grupa :023 19.00 14.00 13.00 62.00 Dodam że pod czas jazdy zapala mi się kontrolka od trakcji silnik przy 2000 obrotów zaczyna szarpać i nie równo chodzić po przekroczeniu 2200 obrotów szarpanie znika . Przy podłączeniu komputera i sprawdzeniu wyskoczył mi taki błąd; Pump-Jet zawór cylindra 4 (N243):Przekroczony zakres regulacji: P1270....Na dole podam wartości z grup gdy pali się kontrolka trakcji. Grupa:013 -1.18 mg/H -0.78 mg/H -0.59 mg/H 2.54 mg/h Grupa:018 0.00 0.00 0.00 47.00 Grupa:023 21.00 18.00 16.00 127.00 Pytanie czy wszystkie wtryski są do wymiany czy tylko ten 4?? Kupić po regeneracji czy może jakiś używany?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tracer39 20 Opublikowano 5 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2018 Zdejmuj pokrywę zaworów i dognij konektorki na wtyczkach pompowtrysków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pari2104 0 Opublikowano 5 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2018 Już to robiłem nie pomaga kontrolka zapala się cały czas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 5 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2018 4 wtrysk niedomaga, albo coś nie tak z listwą... na próbę bym zrzucił pokrywę, wyciągnął 3 i 4 wtrysk i podmienił miejscami, bez nowych uszczelnień. Dowiesz się wtedy co jest zwalone czy korekcja pójdzie za wtryskiem czy zostanie. Jak za wtryskiem, to szukasz używki i podmieniasz z nowymi uszczelnieniami. Jak zostanie to szukasz w elektryce, przy okazji robiąc uszczelnienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pari2104 0 Opublikowano 14 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2018 Wtrysk został wyciągnięty i zregenerowany. Zrobiłem w weekend 600 km i wszytko śmiga jak należy. Dzięki wszystkim i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 14 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2018 Ten 4 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pari2104 0 Opublikowano 15 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2018 Tak 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się