Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Lokalizacja poboru prądu na postoju


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Borykam sie z takim problemem. Zaczęło rozładowywać mi akumulator po nocy był problem z odpaleniem. Do zera rozładowany. Podłączyłem miernik elektryczny i namierzyłem usterkę w drzwiach pasażera. Po odpięciu kostki w drzwiach pobór spada do zera wiec przystąpiłem do szukania dalej.  Odpiąłem kostkę od zamka drzwi nic to nie dało. Następnie zacząłem odpinać wszystkie kostki z głośnika i modułu sterowania drzwiami i po odpięciu jednej kostki przy module pobór spada do zera. Wiec myślę coś z modułem. Zamówiłem drugi podpiłem dalej to samo. pobór prądu na  poziomie 0.6 A. Następnie wymontowałem i sprawdzilem przewody kostki wszystko ładnie czyste nie poprzecierane.  Pisze moze ktos poradzi gdzie szukać dalej.  Pozdrawiam:)

31939646_1639715319437513_1371468991318458368_n.jpg

Opublikowano

Żeby zmierzyć pobór.... auto MUSI BYĆ uśpione.

Żeby mogło się uśpić, należy zamknąć oba zamki, maski i drzwi kierowcy, tak żeby Fis/MK widziały. Ale drzwi i maska pozostają otwarte.

Sygnalizują ten stan (uśpienia) diody awaryjnych, włącznika świateł i blokady szyby na drzwiach.

Pobór mierzy się po upływie około 10 minut, Mając multimetr wpięty w obwód akumulatora.

Wyciągając po kolei bezpieczniki ze skrzynki, obserwujemy wskazania multimetru.

Tak robiłeś?

 

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Opublikowano (edytowane)

Tak tak dokładnie tak wszystko było sprawdzane. Auto nie usypialo się wg. Dopiero po odpieciu modułu sterowania drzwiami autko usypia się po nkecalej minucie a podoba prądu spada do zera. A czy jest możliwość że  moduł komfortu jest uszkodzony i podaje sygnał na moduł sterowania drzwiami i pobiera prąd?. Patrzyłem na moduł komfortu jest tam ładnie sucho czysciutko jak z fabryki

Edytowane przez danielek2512
Opublikowano

Jednym modułem, który czuwa mimo uśpienia jest właśnie MK.
On przecież musi odebrać sygnał z pilota.
Przez moduł w drzwiach idą zamki.
Spróbowałbym najpierw przelutować/podmienić płytkę klamki, może brak info o zamkniętych drzwiach nie pozwala uśpić auto.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

O kurde racja może być i to. A słuchaj aż tak dużo by pobierał prądu jak by pokazywalo otwarte drzwi?. Dodam że prąd skacze tak z 0.73A do właśnie 0.61A.  Najgorzej że nie mam możliwości podmianki zamka muszę kupić nowy i poczekać aż przyjdzie. A da się to jakoś sprawdzić po wymontowaniu?

Opublikowano

Skoro auto się nie usypia to wypada najpierw sprawdzić błędy w MK. Nie napisałeś tez po odpieciu ltorej kostki pobór spadł do 0.

 

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Opublikowano (edytowane)

Po odpieciu kostki w module sterowania drzwiami pasażera dodałem zdjęcie wyżej.  Chyba to jest kostka od zamykania i otwierania drzwi także za chwilę biorę się za sprawdzenie zamka.

20180505_100452.jpg

Edytowane przez danielek2512
Opublikowano

To jest kostka zasilajaca ten moduł więc nic dziwnego ze pobór prądu spadł do 0.

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Gdzie mierzysz pobór pradu?

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

Podłączenie szeregowe do akumulatora. Kupiłem drugi moduł i jest to samo. Po odpieciu tego autko usypia się po minucie i trzyma elegancko. Po podpieciu autko się nie usypia. Mruga trójkąt na desce rozdzielczej a rano akumulator rozladowany do zera

Edytowane przez danielek2512
Opublikowano

Tak jak pisalem wczesniej, potrzebny jest vag i odczyt błędów.

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...