robertin12 Opublikowano 9 Maja 2018 Opublikowano 9 Maja 2018 (edytowane) Witam! Chcę kupić a4 b8 2,0 tdi caga oglądałem już egzepmlarz u Niemca bardzo fajnie zadbany srodek i lakier w oryginale ale drugi raz lakierowany w fabryce tak wyczytałem na forum bo caly samochod 200-210 wychodzi równo bez odchyłów łącznie z dachem. Samochod nie ma książki serwisowej bo był kupiony najpierw na firme i to jakiś warsztat był wiec serwisy sami robili niby. Rocznik 2008, 240 tys przebiegu ladnie się zbiera ma przyspieszenie turbo ladnie wchodzi nie świszczy sprzeglo się nie slizga, ale jak się rusza albo przygazuje na wolych nawet obrotach to ok 1500 obr lekko potrafi rzucic silnikiem ale potem jest ok i podczas jazdy i przyspieszania. Pytanie czy to może być dwumasa albo wtryski albo pompa wiem o bolączkach tego silnika ale nie miałem nigdy wiec chciałem zaczerpnąć info czy mogą to być objawy czegos kosztownego bo cena do oddania 6300 euro. Silnik pracuje równo czysty bez wycieków ale porownywalismy z bratem druga sztuke z tym silnikiem to jakby ten był glosniejszy (ale ladnie pracował) nie wiem jak to ma poprawnie chodzić tj. dźwięk tego drugiego był bardziej przytłumiony ale miał trochę spoceń olejowych. Ma ktoś jakąś wiedzę na ten temat. Ewentualnie może ktoś za kase sprawdzić VIN bo może w bazie aso jest jakas historia serwisowa bo mam vin, w autbazie pusto jeśli chodzi o uszkodzenia i przebieg. Edytowane 9 Maja 2018 przez robertin12
robertin12 Opublikowano 11 Maja 2019 Autor Opublikowano 11 Maja 2019 Temat do zamkniecia. Samochodu nie kupiłem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się