Marcin22248 Opublikowano 18 Maja 2018 Opublikowano 18 Maja 2018 Witam, jestem nowy na forum jednak jestem juz tu z wami ponad rok. Mam a4 b6 1.8t quattro . Lecz piszę z powodu problemu z hamulcami. Jestem w trakcie swapu z 312/255 na zaciski z z18 porsche na tarczy 345mm i zacisku t5 na tarczy 330 z audi s5. problem polega w tym ze ciężko było odpowietrzyć układ. Udalo sie to prawdopodobnie po uzyciu maszyny do wymiany plynu. (wytwarzala cisnienie w zbiorniczku). Problem jest w tym ze pedal hamulca jest miekki i wpada w podloge pompujac go rosnie. Hamulce reaguja na wciakanie lecz w momecie kiedy pedal wpada spada sila hamoeania do zera. Wymienilem serwo razem z pompa, to samo. Wymienilem pompe abs i nadal to samo. Nie wiem w czym szukac przyczyny?
gregoricos Opublikowano 18 Maja 2018 Opublikowano 18 Maja 2018 Witaj, w temacie '' Hamulce '' jest dobrze obeznany kolega DEV,może Ci coś podpowie na forum ,jeżeli nic nie napisze to zatelefonuj do Niego napewno nie zostawi Cię z problemem.?
siwak Opublikowano 19 Maja 2018 Opublikowano 19 Maja 2018 Jak pedał wpada w podłogę to nadal układ nie jest odpowietrzony poprawnie
ziomek435 Opublikowano 23 Maja 2018 Opublikowano 23 Maja 2018 czy poradziłeś sobie z problemem u mnie jest podobnie też pedał miekki jak zrobiłem swapa na 320 z 312 przód ?
Marcin22248 Opublikowano 24 Maja 2018 Autor Opublikowano 24 Maja 2018 Pr W dniu 18.05.2018 o 19:00, gregoricos napisał: Witaj, w temacie '' Hamulce '' jest dobrze obeznany kolega DEV,może Ci coś podpowie na forum ,jeżeli nic nie napisze to zatelefonuj do Niego napewno nie zostawi Cię z problemem.? Próbowałem napisc priv do deva ale ma zablokowane te wiadomosci
Marcin22248 Opublikowano 24 Maja 2018 Autor Opublikowano 24 Maja 2018 W dniu 23.05.2018 o 16:43, ziomek435 napisał: czy poradziłeś sobie z problemem u mnie jest podobnie też pedał miekki jak zrobiłem swapa na 320 z 312 przód ? Niestety problem naprawilem chwilowo. Układ znow się zapowietrzyl. Nie wiem gdzie i jak
wesz82 Opublikowano 24 Maja 2018 Opublikowano 24 Maja 2018 Pisz ze zrozumieniem. Zrobiles swap tylu oraz przodu na raz??? Jezeli rozebrales tyl to pewnie w nim lezy problem.. Tylne zaciski nie sa fajne do odp i bez odp wiedzy mozesz sobie odpowietrzac ile tylko chcesz. Tymbardziej ze tyl z t5 bodajrze dajesz odpowietrznikiem w dol???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się