sosenka Opublikowano 19 Maja 2018 Opublikowano 19 Maja 2018 (edytowane) Witam Wszystkich czytających moj post. Chciałem się spytać czy jeśli mam już jakiś program u siebie, na standardowych gratach. To czy po zamontowaniu fmic i hybrydy muszę jechać od razu na zmianę softu czy mogę dopiero za miesiąc może dwa. Jakie mogą być skutki jazdy bez natychmiastowej korekty?? Edytowane 19 Maja 2018 przez sosenka
hugo911 Opublikowano 19 Maja 2018 Opublikowano 19 Maja 2018 moze się nic nie dziać a może przeładowywać wszysko zalezy jak jest teraz wszystko ustawione.
sosenka Opublikowano 19 Maja 2018 Autor Opublikowano 19 Maja 2018 Teraz wszystko chodzi elegancko. Nic nie przeładowuje, ale jak bedzie większy fmic i turbo to powinno dodmuchac ten brak powietrza przy większym icku. Bynajmniej tak mi się wydaję. Dlatego pytam jeszcze tutaj. Wiadomo że Soft do poprawy Ale czy mogę tak jeździć jakiś czas.
DivaynEays Opublikowano 19 Maja 2018 Opublikowano 19 Maja 2018 Jest taka jak kolega wyzej napisal, moze byc wszystko w porzadku, a moze byc problem z przeladowywaniem. Przyklad z zycia, szwagier ma wrzucony TIP, fmic, turbo hybryda i wydech 3", wszystko bez strojenia i nie ma problemow, jezdzi normalnie, kolejny przyklad kumpel zalozyl turbo z fmiciem samym i jest juz problem z przeladowywaniem.
sosenka Opublikowano 19 Maja 2018 Autor Opublikowano 19 Maja 2018 No wlasnie wiem ze jest zawsze jakies ryzyko. A ile może kosztować wystrojenie mniej więcej tego, cena normalgo programu czy coś mniej wtedy?
sosenka Opublikowano 19 Maja 2018 Autor Opublikowano 19 Maja 2018 Mieszkam w Krakowie i z tego co się orientowałem to jakieś 800zł. Tak że wolę nie ryzykować że coś się stanie bez wystrojemia. Myślałem tylko że może ktoś tak już robił,ale po przemyśleniach każdy motor będzie zachowywał się inaczej. Do tego nie wiem jaki program jest teraz,wiem że jakiś jest ale ile czego nie mam pojęcia. I chyba skuszę się na jakąś większą turbawke to myślę że wtedy mogę celować w jakieś 250ps.
sosenka Opublikowano 19 Maja 2018 Autor Opublikowano 19 Maja 2018 Chyba skuszę się na Gtb2056v wcześniej wstaje i mocy wystarczy. Od 3.0 to już tak pod 300ps. Mnie wystarczy tak 230/250 Max
DanielMod Opublikowano 21 Maja 2018 Opublikowano 21 Maja 2018 Na 230-250 km to w tym AVF paliwa braknie. Jeśli chodzi o turbo bierz Gtb2060vklr na kulce z wodą. Wstaje jak seria praktycznie, w zimie szybciej auto zagrzejesz a potencjał na 280 km.
sosenka Opublikowano 21 Maja 2018 Autor Opublikowano 21 Maja 2018 Mnie w zupełności wystarczy 230ps i gtb2056v spokojnie da radę. Wiadomo czym wyżej tym kosztowniej , a mnie aż tyle kucy nie potrzeba. Wiadomo że fajnie by mieć 280/300 Ale to już większe mody...
DanielMod Opublikowano 21 Maja 2018 Opublikowano 21 Maja 2018 2 godziny temu, sosenka napisał: Mnie w zupełności wystarczy 230ps i gtb2056v spokojnie da radę. Wiadomo czym wyżej tym kosztowniej , a mnie aż tyle kucy nie potrzeba. Wiadomo że fajnie by mieć 280/300 Ale to już większe mody... Wiadomo tylko czy aby seryjne pompki Ba podleja na te 230 km.
sosenka Opublikowano 21 Maja 2018 Autor Opublikowano 21 Maja 2018 Co do pompek to nie wiem jakie siedzą. Ale niedługo będę robił rozrząd i wałek i wtedy będzie wiadomo czy są BA czy AL do tego logi dynamiczne żeby sprawdzić w jakim są stanie. Jak będą BA to 200ps będzie dobrze jak AL to dadzą radę te 230ps. A się zobaczy może się trafią jakieś ARL w między czasie. Jak to się mówi wyjdzie w praniu...
greg2505 Opublikowano 22 Maja 2018 Opublikowano 22 Maja 2018 Pompki będziesz miał BA lub AR , ale raczej te pierwsze, AL były w właśnie w ARL-u
sosenka Opublikowano 22 Maja 2018 Autor Opublikowano 22 Maja 2018 No różnie pisze. Mówią że AL bywały w AVF. Ale to się okaże jak wałek będzie robiony i pompki wyciagane.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się