benek22 Opublikowano 31 Maja 2018 Opublikowano 31 Maja 2018 (edytowane) Szanowni Forumowicze, Na trasie przy około 140 km/h poczułem, że auto straciło moc. Błąd komputera to przeładowanie turbiny (17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation). Przy obrotach gdy normalnie "włączała" się turbina i było czuć przyspieszenie, teraz nic się nie dzieje. Auto totalnie straciło moc. Mechanik wymienił wężyki podciśnienia i zaworek n75 jednak to nie pomogło. Wspominał też, że sprawdził gruszkę i sztangę. Podpiąłem vaga i wykonałem logi statyczne grupy 011: - słychać, że turbina kręci po zadaniu sygnału sterującego (logi poniżej). Potem wykonałem logi dynamiczne 011 osobno oraz 3, 8 i 11 razem. W 011 zastanawia mnie dlaczego ciśnienie mierzone pokazuje cały czas dokładnie 2983,5mbar - czy to wina jakieś innego czujnika, czy może gruszki? Będę bardzo wdzięczny za pomoc! Linki do logów: Statyczne 011 Dynamiczne 011 Dynamiczne 003, 008, 011 proszę kliknąć na drugą zakładkę wykresu. Dodam, że skasowanie błędów nic nie dało. Czasami (ale to bardzo rzadko) auto odzyskuje moc na kilka minutę-dwie. Edytowane 31 Maja 2018 przez benek22
Tracer39 Opublikowano 31 Maja 2018 Opublikowano 31 Maja 2018 Jak sam zauważyłeś coś jest nie tak z map sensorem. 1
benek22 Opublikowano 31 Maja 2018 Autor Opublikowano 31 Maja 2018 Dziękuję, Tracer39! Map sensor - nie wiedziałem jak ta część się nazywa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się