Davee 0 Opublikowano 31 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2018 (edytowane) Witam. Jestem po wymianie kompletnego rozrzadu, oleju, wszystkich filtrow, walka, panewek i szklanek. Czy teraz musze jakos specjalnie traktowac silnik? Tzn docierac czy jezdzic jak zawsze? Za ile wymiana oleju? 10k czy wcześniej z racji docierania o ile cos takiego występuje? Zauważyłem tez albo dziwna moja reakcja - zaczal głośniej chodzić tzn wyrazniejszy klekot diesla. Silnik 1.9 tdi AVF Edytowane 31 Maja 2018 przez Davee Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 1 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2018 Od dobrych dwudziestu paru lat nie słyszałem by któryś z producentów aut (czy tam gratów do nich ), wymagał jakiegoś specjalnego traktowania auta po wyjechaniu z fabryki lub wymianie głównych gratów w aucie Jak w silniku graty opiłkowały abo wręcz z nich się sypały wióry , to można po paru tysiakach olej zmienić ..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Davee 0 Opublikowano 1 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2018 Nie nic takiego nie bylo. Tylko dulo z filtra. Moze sama wymiana szklanek by pomogła ale zeby spać spokojnie i robic przebiegi to wolalem tez i walek zmienic bo sie odczytałem w ciul o tym. Dzięki za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się